مدل GMC Sierra Wood 2023 دارای جزئیات بیرونی و کابین است

یک صنعتگر ماهر می تواند یک قطعه چوب را به چیزهای مختلف تبدیل کند. این یک لوح خالی برای خلاقیت بی پایان است، و یک ویدیوی جدید از کانال YouTube Woodworking Art تصمیم گرفت از آن برای بازسازی یک GMC Sierra Denali 2023 استفاده کند.

این هنرمند درهای کار و کاپوت را به کامیون داد تا نگاهی به محفظه موتور پیچیده ای که ورودی و جزئیات دیگر را نشان می دهد، بیاندازد. در داخل، مدل چوبی دارای کنسول مرکزی کامل، داشبورد، فرمان و صندلی‌ها از جمله نیمکت عقب بود. حتی دارای یک سانروف و برف پاک کن شیشه جلو برای پیتزا بیشتر است.

فرهنگ خودرو فراتر از مدل‌ها و مدل‌های جدیدی است که هر سال عرضه می‌شوند. مدل‌های ،اب‌بازی، ل،ا، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌ها برای علاقه‌مندان و فرهنگ حیاتی هستند. یک مدل دقیق مانند این نیاز به مهارت و دانش زیادی دارد، و همیشه دیدن این فداکاری که از طریق خودروها به جهان به اشتراک گذاشته می‌شود بسیار عالی است.


منبع: https://www.motor1.com/news/666140/2023-gmc-sierra-wood-model-exterior-cabin/

بدنه کامیون جدا از شاسی است که دارای چرخ هایی است که می چرخند و می چرخند و یک سیستم تعلیق ابتدایی دارد. این دو قطعه نزدیک به انتهای ویدیو با هم جفت می شوند و ویژگی های واقعی تری به پیکاپ می دهند. جزئیات کوچکی مانند آینه های جانبی، دستگیره درها، و تابلوهای راهنما طراحی آن را بیشتر تقویت می کند.

نتیجه نهایی یک مدل کامیون وانت قدرتمند است که به نظر می رسد چیزی واقعی است که امروز می تو،د ب،ید. این جلوپنجره جسورانه سیرا با جزئیات ظریف دارد که توسط چراغ‌های نقره‌ای رنگ احاطه شده است. این درب عقب کار می کند که توسط چراغ های قرمز قرمز بسته شده و بالای سپر با پله های یکپارچه برند قرار گرفته است. GMC همچنین دارای درب عقب MultiPro در دسترس کامیون است، اگرچه این فقط یک طرح کلی در ،مت عقب خودرو است.

این مدل به ،وان یک بلوک چوبی ساده شروع شد، قبل از اینکه به شکل ناهموار یک کامیون وانت بریده شود، هنرمند آن را سمباده زد، اره کرد و به شکل اسکنه درآورد. این به آرامی از یک نمای کلی کامیون به یک سیرا دنالی واقعی تبدیل شد، اما جزئیات فراتر از نمای بیرونی نفیس است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.