مدیر اجرایی Stellantis می گوید ادغام برای همه برندهایش کار می کند


زم، که گروه PSA و Fiat Chrysler Automobiles ادغام شدند و Stellantis را تشکیل دادند، قرار دادن 14 برند زیر سقف یک خودروساز خطرناک به نظر می رسید. با این حال، تقریباً دو سال بعد، به گفته مدیر عامل شرکت در آمریکای شمالی، مارک استوارت، که این اظهارات را این هفته در کنگره اخبار خودرو در دیترویت بیان کرد، برندها در حال “عملکرد” ​​هستند.

مردم فکر می ،د که آیا هر کدام زنده می مانند یا خیر، اما این خودروساز به سرعت گفت که هیچ برنامه ای فوری برای توقف هیچ برندی در زمان ادغام ندارد. کاملا برع، بود و خودروساز گفت که به هر کدام 10 سال فرصت می دهد تا قابلیت خود را ثابت کند. استوارت این موضوع را در این رویداد تکرار کرد و گفت: “همه شانس مبارزه دارند.”

مفهوم جریان هوای کرایس،

30 ع، ها

ده سال دور به نظر می رسد، اما سال 2030 به سرعت نزدیک می شود و Stellantis اه، بزرگی را برای خود تعیین کرده است. این خودروساز قصد دارد تا پایان دهه از حداقل 25 خودروی برقی با باتری رونمایی کند. این شرکت می‌خواهد تا سال 2030 نیز 100 درصد فروش خودرو در اروپا به BEV باشد، که با کمک پژو، با هدف تبدیل شدن به یک برند کاملاً الکتریکی در اروپا تا آن زمان، انجام خواهد شد.

برنامه‌های فوری بیشتری در سایر برندهای سری Stellantis در حال انجام است. آلفا جولیا SWB Zagato را در سال 2023 معرفی خواهد کرد، در حالی که مازراتی آماده می شود تا اولین خودروی الکتریکی خود را با Gran Turismo اصلاح شده عرضه کند، که با سیستم چهار چرخ متحرک وارد بازار خواهد شد. کرایس، در حال آماده‌سازی برای عرضه حدا،ر سه خودروی الکتریکی تا سال 2028 است. این برند آمریکایی در تلاش است که مفاهیم Airflow را به نمایش بگذارد و زبان طراحی آینده این برند را آزار دهد.

این خودروساز همچنین در حال آماده شدن برای دهه آینده با سرمایه گذاری های قابل توجهی در تولید و تولید است. بیش از 100 میلیون دلار در نیروگاه ها و 2.8 میلیارد دلار در تأسیسات کانادا سرمایه گذاری کرد. این آنها را برای آینده جاه طلبانه خودروهای برقی خودروساز آماده می کند.

جالب است که ببینیم این 14 برند در چند سال آینده چگونه حرکت می کنند. Stellantis به دنبال کاهش هزینه ها و یافتن کارایی برای صرفه جویی در هزینه است که می تواند مانع برجسته شدن برندها شود. قبلاً دیده‌ایم که دوج هورنت و آلفارومئو توناله جدید چقدر شبیه هم هستند که ظاهراً باعث ایجاد اصطکاک شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/625722/stellantis-merger-working-all-،nds/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.