پورشه 911 GT3 به ​​روز شده در طول تست هوای سرد اسپید شد

پورشه در حال آماده سازی ظاهری تازه برای کل خط تولید 911 است. ما انتظار نداریم که آنها به طور همزمان معرفی شوند زیرا این برند معمولاً با رونمایی از محصولات جدید مبهوت می شود. انتظار می رود ابتدا انواع بهبود یافته Carrera و بعداً GT3 را مشاهده کنید. یک هیبرید نیز در حال پیوستن به خط تولید است.


منبع: https://www.motor1.com/news/625697/porsche-911-gt3-refresh-spy-s،ts-in-snow/

،مت عقب قابل توجه ترین اصلاحات را دریافت می کند، اما به سختی می توان آنها را دید زیرا پوشش هایی روی سپر وجود دارد. در مرکز، ،مت برای پلاک بیشتر در بدنه فرو رفته است. خطوط برای دیفیوزر ضخیم تر از مدل فعلی به نظر می رسند. یک جفت لوله اگزوز دایره ای هنوز از وسط بیرون می آید.

یک ظاهر طراحی شده در امتداد طرفین نیز ی،ان است. این خودرو روی چرخ‌های مشکی با پره‌های Y شکل با فاصله زیاد و ،مت‌های باز در نزدیکی هاب‌ها سوار می‌شود. روتورهای ترمز حفاری شده به راحتی در پشت آنها قابل مشاهده هستند.

ع، های جاسوسی فیس لیفت پورشه 911 GT3

پس از اینکه چند روز پیش پورشه 911 GT3 تورینگ به روز شده را دیدیم، اکنون فرصتی برای مشاهده نسخه استاندارد با بال آن در پشت داریم. با دقت نگاه کنید تا تغییرات را ببینید.

19 ع، ها

هیچ اطلاعاتی درباره تغییرات پیشرانه در دسترس نیست. GT3 فعلی دارای یک موتور 4.0 لیتری 6 تخت تنفس طبیعی است که 502 ، بخار (374 کیلووات) قدرت و 346 پوند فوت (469 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. مشتریان می توانند یک جعبه دنده شش سرعته دستی یا یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه را انتخاب کنند.

نسخه پیشرانه 4.0 لیتری در 911 GT3 RS جدید با قدرت 518 ، بخار (386 کیلووات) کمی قدرتمندتر است. این تغییرات شامل میل بادامک های مختلف و سیستم ورودی تک دریچه گاز است.

دماغه تغییر نمی کند یا حداقل تیم مهندسی جلوی هیچ یک از خودروهای توسعه را در ع، های جاسوسی تغییر نداده است. GT3 دهانه عریض خود را در ،مت پایینی و شکاف های دوگانه روی کاپوت حفظ کرده است.

تصاویر جاسوسی نگاه خوبی به داخل GT3 به ​​روز شده به ما نمی دهند. با این حال، ما می د،م که 911 Carrera به روز شده یک خوشه ابزار کاملا دیجیتال دریافت می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.