مربیان مرسدس-AMG.

*شما به اپراتور تور AMG Experiences GmbH هدایت خواهید شد. AMG Experiences GmbH یک اپراتور تور خارجی و مستقل است که رویدادهای تجربه رانندگی آکادمی رانندگی AMG را سازماندهی و اجرا می کند. AMG یک علامت تجاری ثبت شده مرسدس بنز گروه AG است و تحت مجوز AMG Experiences GmbH استفاده می شود.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/events-and-exhibitions/amg-driving-academy/our-instructors/اطلاعات بیشتر*

در جلسات آموزشی منتخب، رانندگان مشهور مسابقه‌ای و سفیران برند AMG، Maro Engel، Bernd Schneider، Karl Wendlinger و Bernd Mayländer، در میان دیگران، تخصص حرفه‌ای خود را در مورد تمام سؤالات مربوط به هندلینگ صحیح خودرو در اختیار شما قرار می‌دهند. مارو ، در سال 2007 در مسابقات فرمول 3 بریت،ا نایب قهرمان شد، او در DTM شرکت کرد و با پیروزی های متعدد خود از جمله جام جه، GT در ماکائو و مسابقه 24 ساعته در نوربرگ رینگ یکی از بهترین های جهان است. درایورهای GT3 برند اشنایدر با ،ب پنج ،وان قهرم، خود، رکورددار DTM است. در سال 2013، او هر دو مسابقه 24 ساعته دبی و 24 ساعت نوربرگ رینگ را با یک SLS AMG GT3 برنده شد. کارل وندلینگر از سال 1991 تا 1995 در فرمول 1 فعال بود و از سال 2002 تا 2003 راننده DTM بود. از سال 2012، او سفیر برند مرسدس-AMG اتریشی بوده است. Bernd Mayländer از سال 2001 راننده رسمی خودروی ایمنی فرمول 1® است.

مربیان حرفه ای در تمام طول رویداد در خدمت شما خواهند بود. مربیان با توجه به تجربه چندین ساله خود در ک، های مختلف اتومبیل ر، (مانند GT Motorsport، مسابقات فرمول و رالی)، می توانند نکات تخصصی را ارائه دهند و زمینه های بالقوه برای بهبود مهارت های رانندگی فردی را شناسایی کنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.