مرسدس بنز EQS Manufaktur Options اضافه کردن رنگ های خاص، مواد کابین

12 ع، ها

برای اروپایی‌هایی که در بازار مرسدس‌بنز EQS EV هستند، اما نمی‌خواهند این خودرو شبیه نمونه‌های معمولی به نظر برسد، پیشنهادات Manufaktur این برند به ،یداران گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری می‌دهد. ویژگی های منحصر به فردی برای نمای داخلی و خارجی وجود دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/627545/mercedes-benz-eqs-manufaktur-personalization-options/

اگر مشتری به‌روزرس، کامل داخلی را نمی‌خواهد، پکیج Emblem وجود دارد. با کابین استاندارد با روکش صندلی مشکی و فرش مشکی موجود است. به روز رس، ها شامل گلدوزی ستاره مرسدس بنز روی بالشتک های سر و تشک های کف است.

همچنین بسته داخلی Manufaktur برای ارتقاء کابین با مواد زیباتر وجود دارد. این آپشن صندلی های جلو و عقب را از چرم ناپا با روکش الماسی پوشانده است. همان پوسته‌های باکیفیت روی فرمان، دسته‌های درب، کنسول مرکزی و بخش پایینی پانل ابزار وجود دارد. تشک های کف پرپشت دارای چرم ناپا در اطراف لبه ها هستند. رنگ های موجود شامل خا،تری رز، سفید عمیق، آبی قایق بادب،، قهوه ای تنباکو و قرمز عرف، است.

بسته داخلی Manufaktur شامل چند نکته اضافی است. صفحات آستانه در روشنایی وجود دارد. لوگوی Manufaktur به رنگ کروم در کنسول مرکزی ظاهر می شود.

اگر سدان س، شما نیست، مرسدس بنز EQS SUV را دارد. قیمت آن از 104400 دلار شروع می شود و قیمت آن برای 580 درجه برتر 4Matic به 125950 دلار می رسد. نسخه مجلل Maybach در دست توسعه است و در مراحل بعدی این مدل عرضه خواهد شد.

نه رنگ رنگ بیرونی در طیف Manufaktur برای EQS وجود دارد: سفید الماسی، قرمز سنبلی، آبی ساحلی، خا،تری سلنیتی، مشکی شب، خا،تری سیلی،، قرمز روبلیت، طلایی کالاهاری و آبی قدیمی.

برای اینکه بد،د EQS پشت فرمان چگونه است، بررسی کنید Motor1.comاولین بررسی Drive در ویدیو:

در ایالات متحده، EQS از 103360 دلار پس از هزینه 1050 دلاری مقصد شروع می شود. AMG EQS درجه برتر است و از 148550 دلار شروع می شود.

مرسدس بنز EQS Manufaktur به روز رس، Vintage Blue Solid

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.