مرسدس بیش از 300000 SUV را به دلیل توقف احتمالی به دلیل آب فراخوان می کند

69 ع، ها

اسناد NHTSA اشاره می‌کنند که مشکل مربوط به آب است که می‌تواند ،مت عقب خودروهای آسیب‌دیده گفته شود. این موارد در شکایات مشتریان ارسال شده در اوایل سال 2018 در خارج از ایالات متحده ثبت شده است. از آنجایی که آب می تواند در چاه چرخ یدکی جمع شود، م،ن ناخواسته “می تواند به طور متناوب با واحد کنترل پمپ بنزین” که در مجاورت نزدیک است تماس بگیرد.

به طور خاص، واحدهای تحت تأثیر 323963 دستگاه از نسل سوم مرسدس بنز ک، M (W166) که بعداً در فیس لیفت خود در سال 2015 به ک، GLE تغییر نام داد و GLE کوپه (C292) هستند. خودروهای آسیب‌دیده که از طریق سوابق تولید شناسایی شده‌اند، تا 1 ژوئیه 2011 تولید شدند. تولید واحدهای آسیب‌دیده در 25 نوامبر 2019 به پایان رسید.

VIN خودروهای آسیب دیده مشخص نشده است، اما اگر شما صاحب نسل مذکور از M-Cl،/GLE-Cl، و GLE Coupe هستید، پیشنهاد می کنیم با فروشنده خود تماس بگیرید تا بررسی کنید که آیا بخشی از فراخوان هستید یا خیر.


منبع: https://www.motor1.com/news/629735/mercedes-recalls-300000-stalling-water/مرسدس GLE 2019

مرسدس بنز چند سال پیش این موضوع را بررسی کرد و تجزیه و تحلیل خطرات احتمالی آب انباشته شده در چاه چرخ یدکی را انجام داد. این شرکت به این نتیجه رسید که این مشکل می تواند منجر به اختلال در عملکرد پمپ بنزین مذکور و قطع شدن سوخت رس، به موتور شود که می تواند بدون هشدار قبلی منجر به از کار افتادن موتور شود.

مرسدس بنز بیش از 300000 خودرو را به دلیل مشکلات توقف فراخوان داوطلبانه صادر کرده است. طبق اسناد منتشر شده توسط اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها (NHTSA)، این فراخوان بر خودروهای SUV قدیمی که در سال 2011 تولید شده بودند، تأثیر می گذارد.

اگرچه در اسناد ذکر نشده بود که مشکلی از قبل برای مشتریان رخ داده است، مرسدس بنز به ،وان یک اقدام احتیاطی فراخو، داوطلبانه صادر کرد. فروشندگان خودروهای آسیب دیده را از نظر هرگونه نفوذ آب به چاه چرخ یدکی بررسی می کنند و همچنین در صورت ،وم واحد کنترل پمپ بنزین را تعویض می کنند. یک پلاگین تخلیه نیز در چاه چرخ یدکی نصب خواهد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.