VW Caddy را با 230 اسب بخار تماشا کنید و سرعت سنج خود را در اتوبان دفن کنید

با این حال، علیرغم سن، هنوز هم می تواند اتوبان را در لاین چپ منفجر کند. به نظر می رسد که به کمک تنظیم نیاز دارد، اما هنوز هم قادر است. این کاری نیست که هر کدی بتواند انجام دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/629728/vw-caddy-bury-s،dometer-autobahn/

این ویدئو نشان می‌دهد که فول،‌واگن از این عدد فراتر رفته و به بیش از 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) می‌رسد، جایی که سرعت‌سنج به پایان می‌رسد. به نظر می‌رسد که اسپیدو در چیزی بیش از 136 مایل در ساعت (220 کیلومتر در ساعت) متوقف می‌شود، اما ویدیو حدا،ر سرعت آن را 133 مایل در ساعت (215 کیلومتر در ساعت) ذکر می‌کند. سرعت سنج ها در سرعت های بالاتر مقداری دقت را از دست می دهند و ما انتظار داریم که این مورد در مورد Caddy نیز صادق باشد. حدودا 20 سالشه

این با استانداردهای امروزی چشمگیر به نظر نمی رسد، اما در مقایسه با مدل سهام، پیشرفت قابل توجهی است. نسخه اصلی تنها 90 ، بخار (67 کیلووات) و 154 پوند فوت (210 نیوتن متر) گشتاور تولید می کرد. این ون 14 ث،ه طول کشید تا به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و فقط به 102 مایل در ساعت (165 کیلومتر در ساعت) محدود شد.

Caddy شبیه مدل اولیه دهه 2000 به نظر می رسد، با قضاوت در داخل داخلی اولیه. در اینجا صفحه نمایش های زرق و برق دار یا ترفندهای نرم افزاری را نخواهید یافت. این یک ، کار بدون استخوان است، اما این نمونه در زیر کاپوت کمی پاپ تر است. از راه‌اندازی مشخص است که این فول،‌واگن مدل Caddy معمولی شما نیست و راننده کلید را می‌چرخاند و سپس با چیزی زیر فرمان می‌چرخد تا موتور را روشن کند. گیج های کمکی روی داشبورد نشانگر دیگری است که نشان می دهد این چیز خاصی است.

این ون جمع و جور دارای یک موتور 1.9 لیتری توربوشارژ دیزلی است که چرخ های جلو را تامین می کند. این موتور 230 ، بخار (171 کیلووات) و 383 پوند فوت (520 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. طبق آمار، فول، واگن تیونینگ شده می تواند تنها در 6.6 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد.

اتوبان آلمان تصاویری از خودروهای لو، پرقدرت را به تصویر می کشد که مایل ها آسفالت را با سرعت سه رقمی بالا می برند. با این حال، عدم محدودیت در برخی از بخش های بزرگراه معروف به هر خودرویی اجازه می دهد تا به حدا،ر سرعت خود برسد. یک ویدیوی جدید AutoTopNL نشان می‌دهد که VW Caddy تنظیم‌شده مربوط به اوایل قرن است که دقیقاً این کار را انجام می‌دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.