مرسدس-AMG مدل جدید E Performance را پیش از عرضه قریب الوقوع معرفی کرد

خوشبختانه، ما نیازی به صبر طول، برای اولین نمایش نخواهیم داشت. مرسدس می گوید که این مدل جدید را در 6 دسامبر معرفی خواهد کرد. ما باید تمام جزئیات را در زمان عرضه داشته باشیم، از جمله مشخصات مربوط به پیشرانه. مرسدس در کنار تیزرها نوشته بود: «چیزی جدید در افق است» و این «برخوردی جدید از یک ک،یک» خواهد بود. ما نمی تو،م منتظر بم،م تا ببینیم مرسدس-AMG چه برنامه ای برای ساخت بعدی دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/625121/mercedes-amg-teases-performance-model/

هیچ کمبودی در مدل های مرسدس-AMG در حال توسعه وجود ندارد. آهنگ‌های بی‌پایان خودروساز از مدل‌های جدید و تازه‌سازی‌های میانه چرخه با سرعتی بسیار بالا ادامه می‌یابد و ما به زودی شاهد روکش جدید ش،تگی خودرو خواهیم بود. با این حال، دو تصویر تیزری که مرسدس AMG منتشر کرده است، جزئیات زیادی از این خودرو ارائه نمی دهد.

این نشان نشان می دهد که این مدل با یک پیشرانه هیب، پلاگین قوی با موتور V8 وارد بازار خواهد شد. این یک ،یب جدید نیست، زیرا مرسدس AMG GT 63 SE Performance در سال 2021 وارد بازار می شود که از یک موتور 4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو و یک موتور الکتریکی استفاده می کند. راه اندازی در آن ماشین ،یبی 831 ، بخار (620 کیلووات) و 1033 پوند فوت (1400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این قدرتمندترین محصول کارخانه مرسدس-AMG است. ما نمی د،م که آیا این مدل جدید به اندازه GT قدرت تولید می کند یا خیر، اما باید در زمان استفاده از آن قدرت زیادی داشته باشد.

مرسدس AMG در حال حاضر چند خودرو در حال توسعه دارد که عکاسان جاسوسی ما برخی از آنها را شکار کرده اند. در ماه‌های اخیر، AMG CLE 63، AMG E 53، AMG GT 53 Coupe، AMG GLC 63، AMG GT 4 Door و AMG S63 را دیده‌ایم. متأسفانه بسیاری از این خودروها هنوز چند ماه تا آماده شدن فاصله دارند. با این حال، ما برای اولین بار AMG S63 را در ژوئن 2021 آزمایش کردیم و شایعاتی مبنی بر ش،ته شدن پوشش آن قبل از پایان سال 2022 وجود داشت.

یک تصویر پوشش موتور را با مارک برجسته AMG و نشان ستاره این شرکت نشان می دهد. با این حال، این دومین ع، تیزری است که این شرکت امروز منتشر کرد که اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد. این نشان V8 Biturbo E Performance را نشان می دهد که اغلب در گلگیرهای جلوی خودرو یافت می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.