مرسدس AMG CLE 63 2024 در نوربرگ رینگ از صدای جیر جیر فیلم جاسوسی کرد

دلیل آن این است که ما انتظار داریم AMG CLE 63 همان پیشرانه هیب، موجود در مرسدس-AMG C63 SE Performance جدید را ارائه دهد. برای تازه ، حافظه شما، یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب را با یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ در جلو ،یب می کند. این موتور به تنهایی 476 ، بخار قدرت دارد و آن را به قدرتمندترین موتور چهار دیگ تولیدی تبدیل می کند. کل پیشرانه 671 ، بخار قدرت تولید می کند و هر چهار چرخ را با ضربه کافی به حرکت در می آورد تا C63 را در 3.3 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند.

وقتی صحبت از آن شد، ما شاهد بسیاری از نمونه‌های اولیه ک، CLE بوده‌ایم که به بیش از یک سال قبل برمی‌گردد. اکنون که یک خودروی آزمایشی AMG در ،یب قرار دارد، احتمالاً به رونمایی نزدیک‌تر می‌شویم. این ممکن است قبل از پایان سال اتفاق بیفتد، اگرچه AMG احتمالاً مدل 2024 خواهد بود.

این ویدئو تنها یک روز پس از آن منتشر می شود که عکاسان جاسوس ما همان نمونه اولیه AMG را در آلمان شکار ،د. این ویدئو کوپه شیک را در اطراف و در نوربرگ رینگ به تصویر می کشد، جایی که ما می بینیم که به طرز تهاجمی از مسیر عبور می کند. همانطور که از AMG انتظار دارید، نمونه اولیه مسطح و سریع به نظر می رسد اما یک چیز بسیار غیر AMG در مورد آن صدا است. یک مرسدس AMG پرنده با لوله‌های چهارگانه مانند این معمولاً از یک لحن شفاف V8 برخوردار است، اما صدای اصلی در پیست صدای جیغ ،تیک‌های شکنجه‌شده است.

ع، های جاسوسی اول مرسدس-AMG CLE 63 کوپه

این نمونه اولیه خاص به لطف جلوپنجره پانامریکانا در جلو و چهار اگزوز مربعی در عقب به راحتی به ،وان یک مدل AMG برتر شناخته می شود. پوشش استتار هنوز جزئیات کوچک‌تری را پنهان می‌کند، و روکش‌های سنگین‌تر در جلو، ویژگی‌های ،مت پایینی را پنهان می‌کند، اما خطوط براق کوپه جدید را از دست نمی‌دهد. وقتی همه چیز از بین می‌رود، نشانه‌های ظاهری شبیه به سدان C63 یک شرط مطمئن است.


منبع: https://www.motor1.com/news/616207/2023-mercedes-amg-cle-63-spy-video/

37 ع، ها

توسعه مرسدس CLE ک، جدید به خوبی در حال انجام است، که انتظار می رود جایگزین نسخه های دو در ک، C و E ک، شود. این برای مدل‌های داغ‌تر AMG نیز صدق می‌کند، و یک ویدیوی جدید از جِرون، ناظر ماشین در YouTube اولین نگاه زنده ما را در مورد آنچه که باید AMG CLE 63 در عمل باشد ارائه می دهد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.