مرسدس GLC کوپه 2023 در آلمان با نمای داخلی به نمایش درآمد

9 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/629372/mercedes-glc-coupe-interior-spied/ع، جاسوسی جدید مرسدس بنز GLC کوپه 2023

این اولین ع،‌های جاسوسی از GLC کوپه 2023 نیست، زیرا قبلاً چندین بار از این مدل از جمله چند نمونه اولیه با مارک AMG جاسوسی کرده‌ایم. با این حال، این خودروی آزمایشی جدید در پارکینگ جزیره سیلت در شمال آلمان بدون هیچ پوشش استتاری که کابین آن را پوشانده باشد، ع،‌برداری شده است.

در ژوئن 2022، مرسدس بنز از GLC جدید رونمایی کرد که قرار است در چند سال آینده به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند تبدیل شود. ورود کراس اوور جدید به این م،ی است که یک نسخه کوپه نیز در دست توسعه است و ما انتظار داریم که در سال جاری رونمایی شود. تا زم، که این اتفاق نیفتد، می‌تو،م از طریق مجموعه جدیدی از ع،‌های جاسوسی نگاهی اولیه به GLC کوپه بیندازیم.

با این حال، آنچه که می تو،د از طریق پنجره ها ببینید چندان تعجب آور نیست. چیدمان کاملاً مشابه چیزی است که در GLC جدید دیده می شود که به ،ه خود بسیار شبیه به فضای داخلی ک، C فعلی است. داشبورد تحت تسلط یک صفحه نمایش مرکزی بزرگ است و سه دریچه هوای گرد بالای آن وجود دارد. نمایشگر کوچکتر دیگر به ،وان یک دسته ابزار درست در پشت فرمان قرار دارد. به طور کلی، این یک فضای داخلی آشنا و زیبا است.

نیازی به گفتن نیست که GLC کوپه از نظر مک،کی مشابه GLC سنتی‌تر خواهد بود. این بدان م،ی است که موتورهای فوق به احتمال زیاد بدون هیچ گونه تغییری به مدل جدیدتر منتقل می شوند. در اروپا نیز موتورهای دیزلی در بازارهای خاص موجود است و انتظار می‌رود مرسدس بنز به زودی یک کارخانه دیزل شش سیلندر جدید اضافه کند و احتمالاً در برخی مواقع به خط تولید GLC کوپه بپیوندد.

ک، C و GLC جدید مسیری را که GLC کوپه آینده در مورد موتورهای موجود به میان می‌آید، نشان می‌دهد. GLC در حال حاضر تنها با موتورهای چهار سیلندر در دسترس است و در بازار ایالات متحده، دو نوع در فروش وجود دارد – GLC 300 و GLC 300 4Matic. هر دو از یک آسیاب 2.0 لیتری با 258 ، بخار قدرت (192 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور استفاده می کنند که توسط یک استارت ژنراتور یکپارچه با 23 ، بخار اضافی (17 کیلووات) و 148 پوند فوت (148 پوند فوت) پشتیب، می شود. 200 نیوتن متر) افزایش گشتاور. تنها جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک موجود است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.