تغییر نام سانگ یانگ به KG Mobility به دلیل “تصویر دردناک”

سانگ یانگ، قدیمی ترین خودروساز کره ج،ی، سال گذشته توسط گروه KG ،یداری شد و مالک جدید آن در حال برنامه ریزی برای تغییر نام است. اوا، امسال، نام سازنده به KG Mobility تغییر خواهد کرد و همه محصولات آن لوگوی جدید KG دریافت خواهند کرد. این اطلاعات اوایل این هفته توسط رئیس گروه KG، کواک جئا سان تایید شد.

اگر این تغییر چراغ سبز دریافت کند، با بازنگری کامل مارکتینگ مارکت، از جمله لوگوی برند و هویت شرکتی نیز پشتیب، خواهد شد. نام فعلی شرکت در 35 سال گذشته مورد استفاده قرار گرفته است و کواک اعتراف کرد که تغییر نام تصمیم بسیار دشواری بوده است. مطابق با کره هرالدنام جدید KG Mobility احتمالاً نشان دهنده یک تغییر بالقوه در استراتژی تجاری سانگ یانگ از یک خودروساز سنتی به یک شرکت حمل و نقل است.

جالب است که ببینیم آیا این تغییر نام با بازنگری در سبد محصولات همراه خواهد بود و آیا جاه طلبی های سانگ یانگ جه، خواهد شد. در حال حاضر، این برند خودروهای خود را در کره ج،ی، استرالیا، اروپا و چند بازار دیگر می فروشد. اخیراً، شاسی‌بلند تورس را به‌،وان یک محصول جدید به مجموعه مدل‌های کره ج،ی معرفی کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/629323/ssangyong-changes-name-kg/

سانگ یانگ ریشه های خود را به یک خودروسازی می پردازد که در ابتدا در سال 1954 تأسیس شد، اما نام سانگ یانگ برای اولین بار در اوا، دهه 1980 ظاهر شد. این خودروساز کره ج،ی بعداً توسط دوو ،یداری شد و پس از آن مالکیت شرکت‌های SAIC موتور چین و ماهیندرا و ماهیندرا هندوستان قرار گرفت. اخیراً، گروه KG سال گذشته مالک این برند شد. تغییر نام باید در جلسه اسفند ماه سال جاری به تصویب سهامداران برسد.

سانگ یانگ تورس کواک در جریان رویدادی که توسط انجمن رو،مه نگاران خودرو کره در سئول برگزار شد، به نمایندگان رسانه ها گفت: «نام – موتور سانگ یانگ – یک طرفدار با خاطرات خوب دارد، اما تصویر دردناکی نیز دارد. از این پس، تمامی خودروهای سانگ یانگ با نام KG وارد دنیا خواهند شد. حتی با تغییر نام، تاریخچه سانگ یانگ موتور تغییر نخواهد کرد و [the automaker] همین شرایط را خواهد داشت.»

7 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.