مفهوم کانورتیبل نیسان Max-Out برای رویداد آینده نیسان زنده شد

کانسپت کانورتیبل نیسان Max-Out کانسپت کانورتیبل نیسان Max-Out

ما کمی بچه بازی کردیم، تا حدی به این دلیل که Max-Out فقط است خارج وجود دارد در مقایسه با مفاهیم اخیر سایر برندها در رابطه با آینده اتومبی،،. برای ثبت، نیسان هیچ اطلاعاتی در مورد پیشرانه یا عملکرد ارائه نمی دهد و به همین دلیل، ممکن است این به سادگی یک ماکت بدون چیزی زیر پوست باشد. همچنین هیچ اشاره ای به هیچ قطعه ای در این خودرو که احتمالاً وارد مرحله تولید می شود وجود ندارد، به این موضوع توجه نکنید. ما حتی اشاره ای به این پیش نمایش “زبان طراحی آینده” که اغلب از خودروسازان می شنویم، دریافت نمی کنیم.

در ایجاد جهش از کد باینری به فرم فیزیکی، مفهوم Max-Out چند چیز را به دست آورد. فوراً قابل توجه چرخ ها هستند که اکنون دارای یک الگوی سه بعدی گرد هستند که اگر زیاد به آنها خیره شوید می تواند خواب آور باشد. ما همچنین رنگ آبی نئونی بیشتری را به رنگ سبز نئون دریافت می کنیم که این مفهوم را حتی بیشتر شبیه یک می کند ترون اضافی فضای داخلی نیز جزئیات بیشتری را ارائه می دهد و دارای یک صفحه دیجیتال گسترده است که قادر به انجام چندین کار است. با توجه به گرافیک سمت چپ صفحه، یکی از وظایف ظاهراً نظارت بر وضعیت ،‌چاله‌ها در فضا است.

17 ع، ها

یا، می تو،د آن را از همه زوایا در گا،ی ع، ما در زیر مشاهده کنید. اگر شکل کانورتیبل و خطوط سبز توری مانند آن آشنا شدید، نگران نباشید. کانسپت Max-Out در واقع در نوامبر 2021 به ،وان یکی از چهار خودروی مفهومی «خارج» معرفی شد. در آن زمان، ما در مورد مفاهیم Chill-Out، Surf-Out و Hang-Out صحبت می کردیم، اما افسوس که اینها فقط خلاقیت های دیجیتالی بدون حضور در دنیای واقعی بودند.

به دلایلی که در بی،ه مطبوعاتی نیسان ذکر نشده است، Max-Out از رایانه به حالت واقعی در کانورتیبل سایز کامل که در اینجا مشاهده می شود، کشیده شد. با توجه به اینکه به نظر می رسد چیزی است که در یکی از آنها می بینید ترون فیلم‌ها، همه اینها کمی کنایه دارد.

در این ماه، نیسان در مجموعه ای از رویدادها به نام نیسان آتی در مورد آینده صحبت خواهد کرد. در حالی که این نام ممکن است چندان تخیلی نباشد، خودروی مفهومی Max-Out که برای جلب توجه برنامه ساخته شده است کاملا برع، است. و اگر در 30 روز آینده در مجاورت مقر جه، نیسان در ژاپن هستید، می تو،د برای دیدن آن به آنجا بروید.

با این اوصاف، دیدن مفهومی که آینده‌ای را به تصویر می‌کشد که در آن خودروهای اسپرت بدون سقف دو سرنشینه و فرمان‌ها هنوز وجود دارند، خوب است.


منبع: https://www.motor1.com/news/650344/nissan-max-out-convertible-concept-comes-to-life/کانسپت کانورتیبل نیسان Max-Out

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.