موزه مرسدس بنز: کلاسیک و قهوه.

البته بازدیدکنندگان بدون خودروهای ک،یک که به سادگی می خواهند از حضور در صحنه خودروهای ک،یک لذت ببرند و با صاحبان خودرو صحبت کنند نیز بسیار استقبال می شود.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/museum/cl،ics-coffee/وسایل نقلیه با پلاک H و ک،یک‌های جوان بیش از 20 سال که در شرایط خوبی نگهداری می‌شوند می‌توانند رایگان در تپه موزه پارک کنند.

<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">

برگزاری رویداد برای طرفداران وسایل نقلیه.

جلسات محبوب خودروهای ک،یک “ک،یک و قهوه” در موزه مرسدس بنز بار دیگر عاشقان خودروهای تاریخی را در سال 2023 به وجد خواهد آورد. این قالب کاملاً تثبیت شده است، زیرا “Cl،ics & Coffee” سالهاست برگزار می شود. مهمانان و وسایل نقلیه عمدتاً از منطقه اطراف می آیند – اما برخی از بازدیدکنندگان نیز از مناطق دورتر و حتی از خارج از کشور سفر می کنند تا از استعداد منحصر به فرد در سایت گسترده در فضای باز لذت ببرند.

چه با ستاره مرسدس بنز یا بدون آن – به سادگی با ماشین ک،یک خود، صرف نظر از سن آن، رانندگی کنید، با افراد همفکر خود ملاقات کنید و در مورد وسایل نقلیه گپ بزنید: این دستور موفقیت این رویداد است. نیازی به پیش ثبت نام نیست.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.