موستانگ ها را در جاده های کوهستانی دریفت در دستان حرفه ای ها تماشا کنید



یک ماشین عضل، پرقدرت که فقط توسط چرخ‌های عقب حرکت می‌کند – فورد موستانگ تمام دستور العمل‌های یک ماشین دریفت قدرتمند را دارد. و این کار را در این ویدیوی رانش کوه توسط وان گیتین جونیور انجام داد.

بازیگران اصلی این گذرگاه کوتاه کوهست، نه یک بلکه دو موستانگ فورد بودند که برای مسابقات دریفت ساخته شده اند. هدف این بود که کل مسیرهای پس‌زمینه ویل،بورو، کارولینای شمالی را تکمیل کنیم، تا تمام مسیر را به بالا ،شیم. موفقیت آمیز بود – تعجبی برای ،ی نداشت زیرا وان گیتین جونیور پشت فرمان بود.

گیتین جونیور، که با نام JR نیز شناخته می‌شود، یک دریفت حرفه‌ای است که به خاطر بازی‌های جانبی باورن،ی‌اش در فورد موستانگ شناخته می‌شود. او قهرمان فرمول دریفت در سال‌های 2010 و 2020 با استفاده از موستانگ RTR Spec 5-D خود با حمایت مالی Monster Energy، Nitto Tire و Ford Performance بود. در این ویدئو، JR توسط هم تیمی خود در مسابقات فرمول دریفت، چلسی دنوفا همراه شد.

محصول نهایی سرگرم کننده و همه چیز بود که می تو،د در سه دقیقه اول ویدیوی تعبیه شده در بالا تماشا کنید. در ادامه وقایع پشت صحنه را با ظاهری کوتاه از موستانگ Mach-E به ،وان یک ماشین تعقیب و گریز نشان می داد. البته تیراندازی از کل ماجرا اصلاً آسان نبود.

اول، جاده ها خیلی باریک بود، که این شیرین کاری را برای JR و تیمش بسیار چالش برانگیز کرد. سپس موقعیت خورشید و دود انبوهی که از ،تیک‌ها می‌آمد، فیلمبرداری از کل آن را تقریباً غیرممکن کرد. سپس، همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می کنید، هیچ چیز برای این خدمه غیرممکن نیست.

JR در شیرین کاری های ذهنی تازه کار نبود. سال گذشته، او و دنوفا در کنار یک فورد برانکو ک، Ultra4 4400 در اطراف انفجارهایی که در یک مرکز تاکتیکی انجام شده بود، سر خوردند. در همین حال، گیتین جونیور نیز یک فورد موستانگ Mach-E 1400 را در جزایر فارو کوبید. تلفیقی از مناظر زیبا و اکشن پرسرعت که در خور توجه شما بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/627189/ford-mustang-mountain-drift-،tin/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.