مینی برای شکست بستنی در نمایشگاه خودرو شانگهای عذرخواهی می کند

30 ع، ها

این برند بریت،ایی کوپر SE کانورتیبل تمام الکتریکی را در شانگهای به نمایش گذاشت، همچنین اسپایک، دستیار شخصی جدید خودروساز، و مینی کانسپت ایسمن جدید را که سال گذشته برای اولین بار به نمایش درآمد. مدل دوم اولین مدل کراس اوور تمام الکتریکی در خانواده جدید مینی را پیش‌نمایش می‌کند که شامل زبان طراحی آینده با نام «سادگی کاریزماتیک» است. مینی گفت که این طراحی “روی موارد ضروری تمرکز می کند و استفاده خلاقانه از فضای معمولی برند را دوباره تفسیر می کند.”


منبع: https://www.motor1.com/news/663477/mini-apologizes-ice-cream-fiasco-2023-shanghai-auto-s،w/

چین برای BMW و دیگر خودروسازان آلم، بسیار مهم است، از این رو شرکت آنها در نمایشگاه خودروی شانگهای، با بازاری پر از رقبای داخلی خوش‌بینانه است. این خودروساز همچنین تاکید کرد که چگونه چین در روند خودرو از منحنی جلوتر است.

به گفته یکی از افراد آشنا با این حادثه که با Automotive News Europe مصاحبه کرده است، غرفه تحویل 300 وعده بستنی را که برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده بود، به پایان رسانده بود که این حادثه رخ داد و خارجی در ویدیو یک کارمند BMW بود. گفته می شود که کارگران درگیر کارمندان موقتی بودند که در محل برای نمایشگاه استخدام شده بودند، نه کارمندان BMW.

مینی کانسپت آسمن

مینی بی‌ام‌و پس از اینکه کارگران غرفه‌اش نسبت به بازدیدکنندگان محلی تبعیض نشان دادند، با واکنش شدید کاربران اینترنتی چینی مواجه شد. این حادثه در جریان تبلیغات 300 بستنی مینی در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 رخ داد.

با این حال، مصرف‌کنندگان چینی به طور فزاینده‌ای از شرکت‌های خارجی یا ،ب‌وکارهای محلی انتقاد می‌کنند که تصور می‌کنند چین را نادیده گرفته‌اند یا به ادعاهای ارضی آن احترام نمی‌گذارند. چنین انتقادهایی در گذشته منجر به تحریم مصرف کنندگان شده است.

گفته می شود که مینی در حساب رسمی خود در Weibo عذرخواهی کرده و اعلام کرده است که این حادثه به دلیل مدیریت ضعیف داخلی بوده است و آموزش بهبود خواهد یافت.

این حادثه باعث ایجاد غوغا در پلتفرم رسانه اجتماعی چین، Weibo شد، به طوری که “BMW Mini” با بیش از 93 میلیون بازدید، با پشتوانه تصاویر، ویدئوها و نظرات خشمگین، دومین موضوع پر جستجو شد. یکی از ویدئوها دو کارگر چینی را نشان می‌دهد که از دادن بستنی به بازدیدکنندگان محلی خودداری می‌کنند و لحظاتی بعد آن را به یکی از شرکت‌کنندگان غربی عرضه می‌کنند. اخبار خودرو اروپا گزارش شده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.