هوندا S2000R توسط Evasive Motorsports رودستر نوع R است که هرگز نبود

هوندا S2000R توسط Evasive Motorsports

در مورد خط محرکه، دستی شش سرعته اصلی S2000 حفظ شده و از طریق یک محفظه زنگ سفارشی به موتور متصل شده است. دیفرانسیل لغزش محدود ارتقا یافته به مدیریت قدرت کمک می کند و کالیپرهای جلویی شش پیستونی برمبو با روتورهای 14 اینچی آن را کنترل می کنند. کالیپرهای چهار پیستونی در عقب وجود دارد و برای پارک روی تپه ها، یک ترمز دستی سفارشی از Evasive وجود دارد که با برمبوهای جدید کار می کند. سیستم تعلیق کویل اور ارتقا یافته با میله های نوس، و بوش نیز بخشی از این بسته است.

32 ع، ها

خودرویی که در اینجا نشان داده شده است شماره 000 است که اساساً یک نمونه اولیه کارآمد است، اما Evasive Motorsports می‌گوید طرفداران S2000 علاقه‌مند می‌توانند یک مدل کلید در دست ،یداری کنند یا S2000 خود را برای یک مدل جدید عرضه کنند. قیمت بسته ها متعاقبا اعلام خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/663470/،nda-s2000r-evasive-motorsports-type-r-roadster-never-was/

در ابتدایی ترین شکل خود، S2000R همان 306 ، بخار قدرت FK8 Civic Type R را تولید می کند. ما می گوییم ابتدایی ترین زیرا Evasive Motorsports به‌روزرس،‌های دیگری را برای ،یدار، که به دنبال قدرت بیشتر هستند ارائه می‌کند، اگرچه جزئیات مربوط به این موارد یا سطوح قدرت هنوز ارائه نشده است.

هنگام ساخت یک وسیله نقلیه با تأثیر نوع R، شروع با موتور Type R هرگز ایده بدی نیست. اینجا جایی است که پاک‌سازان S2000 ممکن است بخواهند به دور نگاه کنند، زیرا آسیاب چهار سیلندر F20 تنفس طبیعی و دور بالا با K20 توربوشارژ نسل قبلی سیویک تایپ R جایگزین شده است. این تعویض شامل یک منیفولد ورودی ویژه توسط Evasive است که یک دستگاه ارتقا یافته است. downpipe، ورودی فیبر کربن Mugen و سیستم مدیریت موتور MoTec M140 باعث می‌شود که همه با هم کار کنند.

برای ایجاد حس مدرن در داخل S2000، دسته ابزار ک،یک با یک صفحه نمایش دیجیتال MoTec جایگزین شده است. صندلی‌های جدید Recaro، تریم آلکانترا و کارت‌های فیبر کربنی درب از دیگر به‌روزرس،‌های داخلی هستند. در ،مت بیرونی، یک کیت بدنه معمولی شامل لبه جلوی فیبر کربنی، نمای جلوی S2000 سالگرد بیستمین سالگرد، گلگیرهای جلوی پهن بدنه، و مقدار زیادی فیبر کربن – مخصوصاً برای کاپوت، صندوق عقب، روکش تنه و اسپوی، عقب دریافت خواهید کرد.

هوندا S2000R توسط Evasive Motorsports
هوندا S2000R توسط Evasive Motorsports

هوندا S2000 در سال 2009 به تولید خود پایان داد، اما به شدت در قلب علاقه مندان زندگی می کند. در طول 9 سال کار خود هرگز نسخه ای از نوع R وجود نداشت، و در حالی که برخی ممکن است استدلال کنند که این خودروی اسپرت متعادل نیازی به چنین ارتقایی نداشته است، مردم Evasive Motorsports با S2000R به آن ضربه می زنند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.