نسخه کمیاب BMW M4 DTM قهرمانی 708 اسب بخار با Manhart Tune

ظاهر بیرونی DTM نیز به لطف مجموعه ای از قطعات اضافه شده توسط Manhart متفاوت است. M4 دارای لبه اسپوی، جلوی فیبر کربنی و ضمائم دامن جانبی کربنی است که تیونر آن را در رنگ قرمز و سفید خیره کننده Marlboro Motorsports می پوشاند. همچنین دارای اسپوی، لبه صندوق عقب و درپوش های کربنی روی آینه ها است.

زیر کاپوت Manhart MH4 GTR موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی S55 بی‌ام‌و قرار دارد. استوک 2016 M4 DTM 500 ، بخار قدرت و 600 نیوتن متر (442 پوند فوت) گشتاور تولید می کرد. کوپه استوک می توانست تنها در 3.8 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد. Manhart ،وجی را به 708 ، بخار و 980 نیوتن متر (722 پوند فوت) افزایش می دهد. تیونر با ارتقاء توربوشارژرها و افزودن کیت عملکرد توربو خود، ، بخار اضافی را از موتور خارج کرد.

تیونر همچنین این،و،های جدید، لوله های شارژ و ورودی کربن را نصب کرد. Manhart تمام سخت افزارهای جدید را برای کار با یک نقشه مجدد ECU به دست آورد و به طور قابل توجهی ،وجی خودرو را افزایش داد. قدرت توقف کوپه را ارتقا نداد و سیستم ترمز کربن سرامیکی موجود را کاملاً بدون تغییر باقی گذاشت.

27 ع، ها

Manhart MH4 GTR

یکبار مصرف جدید Manhart به ،وان یکی از 200 مدل M4 DTM Champion،p Edition 2016 از کارخانه BMW خارج شد. این وسیله نقلیه کمیاب تغییراتی را از متخصص تیونینگ پس از فروش دریافت کرده است که ظاهر آن را بهبود می بخشد و قابلیت عملکرد موتور را افزایش می دهد.

یک بال بزرگ و دیفیوزر از ویژگی‌های بصری برجسته پشتی هستند که بالای چهار لوله اگزوز گرد ۱۰۰ میلی‌متری (۳.۹ اینچی) با کربن ساخته شده‌اند. سیستم اگزوز فولاد ضد زنگ دارای کنترل سوپاپ است که جایگزین سیستم تیت،وم س، وزن است. Manhart همچنین لوله‌های پایین‌کشی مسابقه‌ای را بدون مبدل‌های کاتالیزوری ارائه می‌کند، اما آنها برای صادرات در نظر گرفته شده‌اند. چرخ‌های بیست اینچی Concave One که با ،تیک میشلن پیچیده شده‌اند، ارتقای بصری یک‌باره را تکمیل می‌کنند و جایگزین واحدهای تکان‌خورده اصلی می‌شوند.

در داخل، نسخه قهرم، DTM قبلاً با صندلی‌های سطلی Recaro و یک رول کیج عرضه می‌شد. Manhart صفحه نمایش Awron خود را اضافه کرد که جایگزین یکی از دریچه های هوای مرکزی در کابین می شود. نسخه قهرم، DTM به خوبی از BMW با امکانات رفاهی زیادی مانند تهویه مطبوع، سنسورهای پارک، آینه‌های کم‌نور خودکار، چراغ‌های LED تطبیقی ​​و ناوبری مجهز شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/656996/bmw-m4-dtm-champion،p-manhart-tune/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.