نسخه Wyoming’s Traffic Jam به عنوان 6000 گوسفند بلوک بزرگراه را ببینید



در یک صحنه مستقیماً از یک فیلم ک،یک وسترن، یک گله انبوه ، جاده ای را در نزدیکی کوکویل، وایومینگ مسدود ،د و باعث ترافیک در منطقه شد. این حادثه که در یک روز زمست، رخ داد، به صورت ویدئویی ضبط و ارسال شد ViralHog.

وایومینگ، که به خاطر فضاهای باز وسیع و فرهنگ ،چر،‌اش معروف است، نهمین ایالت بزرگ ایالات متحده است، اما با کمتر از 600000 نفر، کمترین جمعیت را دارد. در نتیجه، ترافیک در این ایالت نادر است.

در این ویدئو یک ،چران سوار بر ، گله ،ان را در وسط جاده نشان می دهد. این امر طبیعتاً باعث تأخیر رانندگان از جمله ارسال کننده ویدیو شد.

شایان ذکر است، برای دامداران در وایومینگ غیرمعمول نیست که از جاده های عمومی برای جابجایی گله های خود بین مراتع یا به مراتع زمست، استفاده کنند. سنت جابجایی دام به این روش به روزهای اولیه دامداری در غرب آمریکا برمی گردد. دامداران و ،چران سخت کوش آن زمان مجبور بودند از هر وسیله موجود برای انتقال دام های خود از مک، به مکان دیگر استفاده کنند.

در حالی که برخی ممکن است صحنه مسدود ، جاده توسط ،ان در سال 2023 را کمی پوچ بدانند، برای بسیاری از ،نان وایومینگ، این فقط یک روز دیگر از زندگی ایالتی است که فرهنگ ،چران هنوز زنده و زنده است.

اگرچه این اولین باری نیست که چنین اختلال عجیبی را در جاده می بینیم. در حالی که موارد عادی وجود دارد، مانند اولین برف که باعث تصادفات چپ و راست در دنور شد، مواردی هستند که باورن،ی بودند. در آگوست گذشته در ممفیس، یک نیمه کامیون شیشه های سس آلفردو را در بین ایالتی 55 ریخت. ،ابی نامرتب و بدبو باعث شد چندین خط ترافیک بسته شود تا همه چیز تمیز شود.

در همین حال، یک تصادف نیمه کامیون دیگر در تگزاس در سال 2019 شاهد ریختن شیر در جاده بود. این کمی خوش شانس بود، همانطور که در ساعات اولیه اتفاق افتاد، بنابراین ترافیک در طول پا،ازی بسیار کم بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/653279/wyoming-traffic-jam-6000-sheep/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.