نیسان آریا سیستم تعلیق قوی و لاستیک های درشت را برای رانندگی از قطب به قطب دریافت می کند


خودروی الکتریکی جدید نیسان در آستانه یک ماجراجویی حماسی است. این خودروساز امروز آریا اصلاح شده را معرفی کرد که مسیر 17000 مایلی از قطب شمال به قطب ج، را که اوا، امسال آغاز می شود، انجام می دهد. برای این سفر تقویت شده است، اما این شرکت هنگام نمایش پیشرانه با باتری الکتریکی خود، حالت‌ها را به حداقل رساند.

بزرگترین ارتقاء قابل توجه ترین آن است – سیستم تعلیق و ،تیک. نیسان به این کراس اوور برقی سیستم تعلیق قوی‌تر و ،تیک‌های 39 اینچی BF گودریچ بزرگ‌تر داده و گلگیرها را برای قرار دادن دنده‌های اصلاح‌شده باز کرده است. در بالا، این خودروساز یک واحد تاسیساتی نصب شده روی سقف نصب کرد که یک پهپاد قابل استقرار را در خود جای داده است. در داخل، خودروساز یک دستگاه اسپرسوساز را ادغام کرد تا صبح‌ها را در بیابان کمی قابل کنترل‌تر کند.

نیسان آریا مود شده برای رانندگی از قطب به قطب

9 ع، ها

این خودروساز هیچ تغییری در باتری یا موتورهای الکتریکی ایجاد نکرده است. آریا که این سفر را انجام می‌دهد از راه‌اندازی دو موتوره با سیستم کنترل تمام چرخ نیسان e-4ORCE بهره می‌برد. EV 389 ، بخار (290 کیلووات) و 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این خودروساز با Arctic Trucks، متخصصان وسایل نقلیه ا،پدیشن قطبی، در طراحی آریا برای شرایط سخت سفر همکاری کرد.

آریا با برخی از سخت‌ترین محیط‌های جهان برخورد خواهد کرد و در همه چیز از برف‌های عمیق و میدان‌های یخی گرفته تا تپه‌های بیاب، داغ و گردنه‌های شیب‌دار کوهست، پیمایش خواهد کرد. EV خود را از یک پریز یا ایستگاه شارژ در مناطق قطبی جهان دور خواهد یافت، به همین دلیل است که آریا یک واحد انرژی تجدیدپذیر قابل حمل را یدک می کشد. نمونه اولیه دارای یک توربین بادی س، وزن و قابل بسته بندی و پنل های خورشیدی است که به شارژ مجدد بسته باتری 90 کیلووات ساعتی خودروی الکتریکی کمک می کند.

نیسان آریا را در سال 2020 معرفی کرد اما تا پاییز گذشته در ایالات متحده به فروش نرسید. ایالات متحده در ابتدا نسخه دیفرانسیل جلو را دریافت کرد، زیرا نسخه تمام چرخ متحرک تا زم، بهار امسال که از 20 مارس شروع می شود وارد نمی شود. زن و شوهر کریس و جولی رمزی چهار سال را صرف آماده سازی برای این کار کرده اند. سفری که قرار است در ماه مارس آغاز شود. این زمان عالی خواهد بود زیرا آریا با e-4ORCE باید اندکی پس از شروع ماجراجویی به نمایندگی‌های ایالات متحده برسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/650313/nissan-ariya-pole-to-pole-drive/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.