هیوندای گراندور کابریو نسل اول تنها کانورتیبل این برند است

ما هیچ جزئیاتی در مورد قوای محرکه این Grandeur Convertible نداریم، اگرچه هلو ویدیویی منتشر کرد که نشان داد این یک ماشین کاملاً عملیاتی است، نه فقط یک ماشین نمایشی (بالا را ببین). نسل اول Grandeur در ابتدا دارای یک موتور 2.0 لیتری میتسوبیشی بود که بعداً با یک آسیاب بزرگتر 2.4 لیتری جایگزین شد. در اوایل دهه 1990، یک موتور 3.0 لیتری V6 نیز به ،وان یک آپشن عرضه شد. به تازگی، هیوندای یک ریستومد رسمی بر اساس Grandeur اصلی ارائه کرده است که دارای پیشرانه تمام الکتریکی است. (به ماژول پیوندهای مرتبط در بالا مراجعه کنید).

22 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/630313/hyundai-grandeur-convertible-by-peaches/

این نمونه خاص Newtro Grandeur نام دارد و دارای ساختاری بدون با،ت که پنل های شیشه ای اصلی یک چهارم عقب را حفظ می کند، لمسی که در جانشین مدرن این مدل نیز دیده می شود. نمای بیرونی خودرو عمدتاً به غیر از گرافیک ویژه روی کاپوت با الهام از هنر مبلمان سنتی کره ای ساخته شده است. این سدان دیگر ستون B ندارد، اما نمی‌د،م چه تقویت‌هایی روی شاسی انجام شده است تا با نبود سقف، آن را قوی‌تر کند.

هیوندای گراندور یکی از اولین سدان های لو، کره ج،ی بود و به تازگی نسل جدیدی از این مدل رونمایی شده است. Grandeur جایگاه ویژه ای در قلب علاقه مندان به خودرو در کشور دارد و هیچ مدرکی بهتر از این کانورتیبل نسل اول Grandeur وجود ندارد. این یک محصول رسمی هیوندای نیست، اما این باعث نمی‌شود که از دیدنی‌اش کمتر شود.

فضای داخلی طراحی کلی خود را از خودروی اصلی دهه 1980 حمل می کند، اما تعدادی از لمس های منحصر به فرد وجود دارد، از جمله روکش چرمی ویژه برای صندلی ها و پانل درها. تعدادی از قطعات مانند دسته دنده و چند دکمه دیگر روی داشبورد بازسازی شده اند.

Grandeur با سقف باز چهار در و پنج صندلی که می تو،د در ویدیوی بالا مشاهده کنید در واقع توسط هلو ساخته شده است. اگر این اولین بار است که در مورد هلو می شنوید، تنها چیزی که باید بد،د این است که این یک است گروهی از علاقه مندان به خودرو از کره ج،ی با مهارت های مختلف به ،وان کارگردان های موسیقی و ویدئو، طراحان مد، و هنرمندان و آن افراد، اکنون برخی از وحشی ترین پروژه های پس از فروش را در کره ج،ی ایجاد می کنند.

کانسپت بزرگ هیوندای سری Heritage

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.