هیوندای Ioniq 5 N eN1 Cup یک خودروی مسابقه‌ای الکتریکی سبک‌تر است

هیوندای Ioniq 5 N eN1 Cup یک خودروی مسابقه‌ای الکتریکی سبک‌تر است

هیوندای Ioniq 5 N در یک سری اختصاصی مسابقه می دهد. این ک، eN1 نامیده می شود و از مسابقات سرعتی و همچنین مسابقات حذفی یک به یک تشکیل می شود. سری جدید مسابقه ای بازتاب ک، N1 با النترا (Avante در کره ج،ی) است و محدود به یک سازنده یا فقط یک فروشنده ،تیک نیست.

اولین مدل N بدون آلایندگی در مقایسه با وسیله نقلیه جاده ای تغییرات متعددی را تجربه می کند. برای شروع، هیوندای موفق شده است مقدار زیادی چربی را از بین ببرد. در حالی که Ioniq 5 N قانونی خیاب، تا 4916 پوند وزن دارد، eN1 Cup Car تقریبا 600 پوند وزن کم می کند. با وجود داشتن کیت بدنه کامل آیرودینامیکی با گلگیرهای برآمده و بال عقب عظیم، وزن آن به 4343 پوند می رسد.

ماشین هیوندای آیونیک 5 N eN1 Cup

15 ع، ها

این رژیم با نصب کلاه پ،تیکی تقویت شده با فایبرگ، (FRP) و پنجره های پلی کربنات به دست آمد. همچنین دارای چرخ‌های فورج 18 اینچی با ،تیک‌های صاف و یک کابین جداشده با یک صندلی تک سطلی است. اگرچه Ioniq 5 N eN1 Cup Car در رژیم غذایی قرار گرفته است، اما دارای سخت افزارهای زیادی است که در مدل معمولی آن یافت نمی شود. هیوندای یک رول کیج کامل مطابق با FIA، تایرهای صاف 18 اینچی گوشتی، یک لایه آتش خفه کننده و یک سیستم خاموش کننده ولتاژ بالا نصب می کند.

سایر تغییرات نسبت به Ioniq 5 N جاده ای شامل سیستم تعلیق قابل تنظیم با دمپرهای دو طرفه، نشانگر هشدار دهنده ولتاژ بالا و درگاه شارژ که در ،مت عقب قرار گرفته است. به اندازه کافی عجیب، ماشین مسابقه ترفند صدای موتور جعلی (N e-Shift) را حفظ می کند و تیم ها حتی اجازه خواهند داشت صداهای مورد علاقه خود را انتخاب کنند. عملکرد تغییر دنده مصنوعی (N e-Shift) نیز حفظ شده است. پیش‌تهویه باتری همچنان وجود دارد، مانند N Grin Boost که قدرت کامل را برای 10 ث،ه باز می‌کند.

موتورهای دوگانه به تولید ،یبی 641 ، بخار ادامه می دهند، همانطور که Ioniq 5 N جاده ای از جایی که بسته باتری 84 کیلووات ساعتی را نیز به ارث برده است. جزئیات عملکرد فاش نشده است، اما شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت باید حدود سه ث،ه طول ،شد، با توجه به اینکه کراس اوور الکتریکی داغ استاندارد این کار را در 3.25 ث،ه با N Grin Boost فعال انجام می دهد.

ما خودروی جدید Ioniq 5 N eN1 Cup را برای اولین بار در تاریخ 27 آوریل در دور افتتاحیه فستیوال هیوندای N 2024 در Inje S،dium که ک، eN1 جلسه تمرین رسمی خواهد داشت، خواهیم دید. در مجموع 10 مسابقه برای اوا، امسال تعیین شده است.

منبع: https://www.motor1.com/news/714472/hyundai-ioniq-5-n-en1-cup-debut/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.