تماشای نماد رالی، میشل موتون، به پیروزی خود در رالی آکروپولیس 1982 بازنگری می‌کند.

تماشای نماد رالی، میشل موتون، به پیروزی خود در رالی آکروپولیس 1982 بازنگری می‌کند.

اولین پیروزی برای اتومبیل رالی افسانه ای آئودی کواترو در رالی سان رمو در سال 1981 به دست میشل موتون رسید. یکی از موفق ترین رانندگان رالی تمام دوران، موتون اخیراً مهمان کانال یوتیوب DirtFish Sc،ols رالی بود تا درباره یکی از نمادین ترین پیروزی های خود در رالی آکروپولیس در سال 1982 صحبت کند. معمولاً ما طرفدار آن نیستیم. واکنش دهنده ویدیوها، اما وقتی میشل موتون ،ی است که تفسیر یکی از دستاوردهایش را ارائه می‌کند، داستان متفاوت است.

پیروزی موتون در اوایل زندگی آئودی کواترو به دست آمد که یکی از موفق‌ترین خودروهای رالی تمام دوران بود. تا سال 1985 به S1 E2 افسانه‌ای تبدیل شد که نمادین‌ترین مدل خودرو بود.

راننده فرانسوی رالی در مورد مراحل مختلف و رانندگان شرکت کننده چیزهای زیادی به یاد می آورد، به خصوص یک ،مت بسیار شرم آور: والدین موتون برای تماشای رالی در حاشیه آمدند، و در گوشه ای که ایستاده بودند، او چرخید. به گفته او، آنها حتی در ویدیو نیز دیده می شوند.

او چیز زیادی در مورد خود ماشین نمی گوید، اما بدیهی است که آئودی غالب بود. موتون در مسابقات قهرم، سال 1982 پس از والتر روهرل دوم شد که نه تنها آئودی کواترو را سوار می‌کرد، بلکه بسیاری او را بهترین راننده رالی تاریخ می‌دانند.

این ویدیو قطعا ارزش دیدن را دارد تا دیدگاه موتون را دریافت کنید. او بسیار متواضع است و اشاره می کند که قبل از شروع رانندگی چیزی در مورد ورزش موتوری نمی دانست. در ذهن او، بیشتر مردم، از جمله سایر ،ن جوان، می توانند وارد آن شوند. او می گوید اگر او بتواند این کار را انجام دهد، هر ،ی می تواند.

منبع: https://www.motor1.com/news/714365/michele-mouton-acropolis-rally-rewatch/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.