پرده کرکره چوبی کد 369 Skywalls پرده کرکره چوبی 50 میل اداری و مسکونی

پرده کرکره چوبی کد 369 Skywalls پرده کرکره چوبی 50 میل اداری و مسکونی

اگر از سبک های مختلفی در تزئین منزل یا محیط کارتان استفاد کرده اید با نصب این نوع پرده دکوراسیون را خرید پرده کامل کنید. از نوع چوبی یا فلزی میتواند حتی برای خانه های هوشمند بسیار مناسب باشد. چوبی که اغلب افراد از آن غافل هستند، آکوستیک بودن این نوع از پرده ها می باشد. چوب های فرآوری شده در این پرده ها باعث میشود تا با ورود و خروج صدا از داخل و خارج منزل تا حد بسیار زیادی ممانعت شود. به همین دلیل انتخاب این پرده ها گزینه ای بسیار عالی برای خانه های قرار گرفته شده در شهرهای بزرگ و خیابان های شلوغ می باشد.

همچنین شما می‌توانید به صورت حضوری در شوروم ما حاضر شده و ضمن مشاهده نمونه ها، خرید خود را به صورت حضوری انجام دهید. لازم به ذکر است در هر دو حالت حضوری و غیر حضوری کارشناسان ما در تمامی مراحل (اندازه گیری، انتخاب و نصب) پشتیبان شما خواهند بود. اما به این نکته باید توجه داشت که عرض تیغه ها محدود و حداکثر حدود 2 متر می توان یک تکه مونتاژ نمود. در نتیجه برای پنجره هایی که عرض آنها بیشتر از 2 متر است باید پرده ها را 2 تکه و یا بیشتر سفارش دهید. هر زمان، روز یا شب شما می توانید از خورشید لذت ببرید، کمی از حریم خصوصی لذت ببرید، اما مهمتر از همه، از کنترل کامل بر نور با کمک پرده در خانه خود لذت ببرید.

  • لازم به ذکر است که پرده کرکره‌ای چوبی در ابعاد و اندازه‌های متفاوت قابل سفارش و خرید است.
  • نصب این پرده ها در فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی به مرور باعث میشود تا لکه های نم و رطوبت بر روی آنها دیده شود که جلوه و زیبایی پرده را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.
  • کرکره چوبی پنجره راد در انواع مختلف با طرح‌هایی از رگه‌های چوب به صورت طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود.
  • نصب پرده‌چوبی بسیار ساده است، فقط کافی است پایه پرده را به دیوار و یا سقف متصل کنید.
  • شما می‌توانید با انتخاب میان طرح ها و رنگ‌های مختلف و همچنین جنس چوب دلخواه خودتان اقدام به خرید پرده کرکره چوبی نمایید.
  • گاهی اوقات پرده های PVC و پارچه ای که شفاف هستند، شکاف هایی ایجاد میکنند که دید همسایگان را به داخل اتاق فراهم میکنند.

پرده چوبی به دلیل ساخته شدن از مواد طبیعی، زیبایی به مراتب بیشتری نسبت به کرکره های فلزی دارد. مناسب ترین پرده برای خانه من چیست؟ در این مطلب راهنمای خرید پرده که شامل فاکتورهای ضروری برای خرید انواع مدل پرده است، ارائه شده است. پرده زبرا کودک یکی از زیباترین مدل ها برای اتاق دختران و پسران است.

این پرده ها قابلیت نصب موتور بر روی ریل پرده را داشته و امکان کنترل از راه دور یک یا چند پرده هم زمان در یک فضا وجود دارد. امکان ترکیب رنگ ها و ایجاد طرح مورد نظر در ردیف های پرده وجود دارد. از مزایای این نوع پرده می‌توان به اکوستیک بودن طبیعی این پرده اشاره کرد و به دلیل طبیعی بودن اجزا تشکیل دهنده آن تابستان‌ها خنک و در زمستان محیطی گرم و دلچسب را مهیا می‌سازد.

اما این نکته را باید در نظر گرفت که با توجه به انوع متفاوت آن (چوبی و فلزی) ممکن است این ویژگی‌ها برای نوع های مختلف متفاوت باشد. دانستن این که انتخاب کدام یک می‌تواند برای ما مفید باشد یک تصمیم تقریبا دشوار است. در حالی که نقش هر دو پوشاندن پنجره است ولی شما با توجه به مدل های پرده کرکره مجبورید یکی را انتخاب کنید در نتیجه سعی کنید موردی را بخرید که با شرایط شما سازگار باشد.

تاثیر انواع پرده چوبی در قیمت پرده کرکره چوبی

بهتر است پرده های چوبی را به طور مرتب گردگیری کنید تا مجبور نباشید به طور مداوم بشویید. برای این کار، یک پارچه نرم، دستکش میکروفایبر یا چوب گردگیری بگیرید. اگر واقعاً گرد و خاک حیوانات خانگی یا گرد و غبارها روی تیغه های چوبی، انباشته شده است، از یک جاروبرقی با برس وسایل داخلی استفاده کنید.

کرکره چوب طبیعی کد ۲۰۹۹-۵۰

انعصاف در طراحی، تناسب حسی و زیبایی محصولات چوبی و نیاز انسان به ارتباط با طبیعت مهمترین عواملی هستند که پرده‌های کرکره چوبی را همچون سایر محصولات چوبی از پرطرفدارترین‌ها می‌کنند. در منازل نصب پرده کرکره چوبی آشپزخانه‌ها و اتاق خواب‌ها روز به روز در حال افزایش است. علاوه براین، با توجه به اینکه این مجموعه خرید پرده کرکره چوبی را بدون واسطه در تمام نقاط ایران فراهم می کند، لذا می توانید محصولات آن را با قیمت ارزان خریداری نمایید. مشاهده جدیدترین مدل های پرده اتاق خواب عروس با پارچه های تور، حریر، ابریشمی، کتان و مخمل و راهنمای خرید پرده اتاق عروس را را در این مقاله از سایت سبک مدرن، تجربه کنید. مشاهده انواع مدل های پرده شید رول ساده، طرح دار، گلدار، فانتزی و زبرا برای پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و محل کار را با سایت سبک مدرن تجربه کنید.

کنترل پرده کرکره چوبی به وسیله طناب:

نصب این پرده ها در فضای آشپزخانه و سرویس بهداشتی به مرور باعث میشود تا لکه های نم و رطوبت بر روی آنها دیده شود که جلوه و زیبایی پرده را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. پرده های کرکره ای از جنس چوب را می توان به آسانی از روی دیوار جدا نمود و پس از شستشو مجدد نصب کرد. این پرده ها نصب پیچیده ای نداشته و برای جدا کردن آنها از روی دیوار با مشکل مواجه نخواهید شد. سپس با آب و مواد شوینده می توان تمام لک و ذرات روغن ایجاد شده روی آنها را تمیز کرد. شما سروران گرامی می توانید برای سفارش پرده کرکره چوبی با مناسب ترین قیمت و همچنین استعلام قیمت پرده کرکره چوبی با مشاوران ما به صورت حضوری یا اینترنتی در ارتباط باشید. به همین دلیل است که از این سبک پرده طی سالیان استفاده می‌شد و هنوز هم متقاضی زیادی دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.