پورشه شاسی بلند کاین تمام الکتریکی را در سال 2026 عرضه می کند: گزارش

همانند شاسی بلندهای دارای نشان Macan، کاین با موتور ICE برای چند سال در کنار مدل EV فروخته می شود تا اینکه پورشه موتورهای احتراقی را قطع کند. این در مورد خط تولید 718 صدق نخواهد کرد زیرا با،ستر و اسپایدر زم، که نسل بعدی در سال 2025 وارد بازار شوند، فقط برقی خواهند شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/653321/porsche-cayenne-electric-2026-report/کاین با مجموع 95604 دستگاه تحویل در سال 2022، محبوب ترین محصول پورشه بود. همانطور که در تصاویر تیزر مجاور نشان داده شده است، یک نسخه به روز شده از SUV بزرگ لو، پیش از اولین نمایش جه، که قرار است در آوریل برگزار شود، پیش نمایش شده است. مدل نسل فعلی از سال 2017 عرضه شده است، اما به جای تغییر به نسل بعدی، فیس لیفت کاملی خواهد داشت و برای سال‌های آینده در فروش باقی می‌ماند.

10 ع، ها

در همین حال، شایعات حاکی از آن است که کارشناسان زوفنهاوزن نیز در حال کار بر روی یک نسخه تمام الکتریکی هستند که قرار است در سال 2026 عرضه شود. به غیر از نام، شباهت زیادی با SUV امروزی نخواهد داشت، زیرا بر روی یک مدل متفاوت سوار خواهد شد. سکو. اتوموبیل پورشه در حال طراحی یک خودروی الکتریکی کاین بر روی همان پایه‌های پلتفرم برقی ممتاز (PPE) است که برای نسل بعدی Macan فقط الکتریکی برنامه‌ریزی شده است. این معماری با همکاری آئودی ساخته شده است که در ابتدا از آن برای Q6 E-Tron و A6 E-Tron استفاده می کند.

پورشه کاین بدون موتور احتراقی با استفاده از فناوری 800 ولت، از شارژ سریع بیش از 270 کیلو وات پشتیب، می کند. برد در حال حاضر مشخص نیست، اما یک حدس علمی به ما می گوید که مهندسان حداقل 300 مایل (482 کیلومتر) را در چرخه EPA هدف قرار داده اند تا با مرسدس EQS SUV رقابت کنند. فرمان چرخ‌های عقب احتمالاً برنامه‌ریزی شده است زیرا Macan EV آن را همراه با قفل دیفرانسیل محور عقب با کنترل الکترونیکی تأیید شده در اختیار خواهد داشت.

اگر تاریخ عرضه 2026 دقیق باشد، به م،ای Cayenne EV است (نام رسمی نیست) پس از Macan EV اما قبل از یک SUV الکتریکی سه ردیفه بزرگتر که قبلاً به طور رسمی معرفی شده است، عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه کراس اوور الکتریکی کوچکتر با قدرت 603 ، بخار (450 کیلووات) و بیش از 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور برای نسخه پرچمدار عرضه می شود، انتظار می رود قدرت زیادی داشته باشد. همچنین ممکن است باتری بزرگتر از بسته 100 کیلووات ساعتی در نظر گرفته شده برای Macan با آلایندگی صفر دریافت کند.

تیزر فیس لیفت پورشه کاین 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.