پورشه کاین تازه تقریباً بدون استتار اسپید شده است

به دنبال کاین تجدید شده باشید تا برای مدل سال 2023 در دسترس باشد. هنوز جزئیاتی در مورد تاریخ دقیق رونمایی وجود ندارد. همچنین مشخص نیست که آیا بدنه استاندارد و کوپه همزمان رونمایی خواهند شد یا خیر.

در عقب، چراغ‌های عقب حتی باریک‌تر از طراحی فعلی به نظر می‌رسند. آنها اکنون به جای داشتن بریدگی ضخیم تر در ،مت بیرونی، ارتفاع یکنواختی دارند.

با تعویض دنده در یک نقطه جدید، کاین دارای یک کنسول مرکزی تعمیرات اساسی است. یک اتاقک ذخیره سازی در پایه قرار دارد و همچنین یک ردیف سوئیچ در جلوی لیوان‌ها قرار دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/607335/porsche-cayenne-facelift-with-very-little-camouflage-spy-s،ts/ع، های جاسوسی رفرش پورشه کاین

در جلو، کاین به روز شده دارای بینی بازتر با نوارهای باریک است. چراغ‌های جلوی تغییر شکل کمی باریک‌تر به نظر می‌رسند و دیگر شکل مثلثی گرد خودروی موجود را ندارند. به نظر می‌رسد لامپ‌ها نیز حالت عمودی‌تری دارند که به کراس اوور باطراوت ظاهری درخشان می‌دهد.

ما هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد کاین به روز شده نداریم. طبق یک شایعه، موتورهای 2.9 لیتری V6 و 4.0 لیتری V8 قدرتمندتر هستند. ظاهراً PHEV نیز به‌روزرس،‌هایی دارد.

در حالی که در این ع، ها قابل مشاهده نیست، کاین به روز شده دارای یک کابین اصلاح شده است. داشبورد اکنون از روی صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بیرون زده است و یک قفسه کوچک زیر آن قرار دارد. در کنار فرمان، یک تعویض دنده بلوکی وجود دارد که از نظر طراحی شبیه به تعویض دنده 911 نسل 992 است اما در مک، متفاوت.

پورشه در حال کار بر روی یک کراس اوور الکتریکی بزرگتر است که بالاتر از Macan EV آینده قرار گیرد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این خودرو یک خودروی الکتریکی کاین خواهد بود یا حداقل آن جایگاه را در خط تولید پر خواهد کرد. مدل برقی هنوز چندین سال باقی مانده است.

20 ع، ها

پس از گا،ی های بسیاری از ع، های جاسوسی، می د،م که یک پورشه کاین به روز شده در راه است، اما ع، های این گا،ی بهترین ظاهر ما هستند. تنها علامت استتار، برگردان اطراف چراغ‌های جلو و پوشش جزئی روی چراغ‌های عقب است. نگاه‌هایی به توربو GT و یک مدل کمتر وجود دارد.

برای بررسی کاین توربو GT فعلی، ویدیوی زیر را ببینید:

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.