پورشه کاین 2023، پانامرا 2024 در کالیفرنیا از نزدیک

ع، جاسوسی فیس لیفت پورشه کاین کوپه
ع، جاسوسی فیس لیفت پورشه کاین




منبع: https://www.motor1.com/news/598555/2023-porsche-cayenne-2024-panamera-spied-california/ع، جاسوسی پورشه پانامرا 2024 ع، جاسوسی پورشه پانامرا 2024

توجه ما ابتدا به پانامرا معطوف می‌شود، زیرا مشاهده‌های نمونه اولیه نشان می‌دهند که می‌تو،م به جای یک فیس لیفت، به دنبال یک نسل کاملاً جدید باشیم. ما در این مدل تغییرات مشابهی را در فاسیاها مشاهده می‌کنیم و به چراغ‌های جلوی کوچک‌تر پانامرا الهام گرفته از تایکان نگاه دقیقی می‌کنیم. استتار گسترده روی گلگیرها و ستون عقب نشان می دهد که این پانامرا نسل بعدی است. مدل فعلی از سال 2016 وجود داشته است، بنابراین مطمئناً به دلیل آن است.

هر روز نیست که ناوگ، از خودروهای آزمایشی پورشه را که پشت سر هم ردیف شده اند می گیریم. این دقیقاً همان چیزی است که اخیراً در ج، کالیفرنیا، ساحل ردوندو اتفاق افتاد. یک کاین، کاین کوپه و پانامرا در یک پارکینگ در حال استراحت بودند و یک خواننده جذاب Motor1.com وارد شد تا چند ع، از نزدیک بگیرد.

در پاد،ت Rambling About Cars که در مورد Porsche Cayenne Turbo GT در زیر موجود است، از چت بیشتر پورشه لذت ببرید.

این سه نمونه اولیه همگی از استتار نوار مشکی پورشه استفاده می کنند، اما به لطف یکی از علاقه مندان به نام تد (hikesupsurf67 در اینستاگرام)، ما به یک رفتار می کنیم بسیار از نزدیک به همه آنها نگاه کنید او به اندازه کافی مهربان بود تا تصاویری با وضوح بالا را با ما به اشتراک بگذارد، که به طور قابل توجهی به جدا ، نوار و تزئینات مصنوعی چراغ جلو کمک می کند تا ما را از آنچه در زیر می گذرد بچشیم.

خط تازه شده کاین می تواند امسال به ،وان یک مدل 2023 معرفی شود. ما هنوز فکر می کنیم پانامرا جدید کمی دورتر است و سال آینده برای مدل سال 2024 معرفی می شود.

11 ع، ها

ما میگوییم احتمالا زیرا پورشه می‌تواند با این تازه‌سازی چند پونی دیگر به خط تولید کاین اضافه کند. ما قبلاً در مورد احتمال تجدید قوای محرکه هیب، برای این SUV گزارش داده بودیم، اگرچه هنوز چیزی تایید نشده است. به طور مشابه، با چنین تغییرات گسترده ای در نمای بیرونی و داخلی پانامرا، حداقل برخی تغییرات در زیر کاپوت سدان برای هر دو مدل هیب، و احتراق خالص تضمین شده است.

ع، جاسوسی پورشه پانامرا 2024
ع، جاسوسی فیس لیفت پورشه کاین کوپه در مورد نمونه های اولیه کاین، منابع ما معتقد نیستند که آنها مدل های نسل بعدی هستند. یک کاین و کاین کوپه استاندارد در اینجا با پوشش استتار به نمای جلو و چراغ‌های جلو دیده می‌شوند، جایی که یک بار دیگر با نگاهی بسیار نزدیک از ما استقبال می‌کنیم. همانطور که با دریچه‌های بزرگ گوشه‌ای به راحتی دیده می‌شود، پورشه همه چیز را مربع‌تر می‌کند. چراغ‌های جلو نیز کمی کوچک‌تر و لبه‌دارتر خواهند بود و تغییر جزئی در چراغ‌های عقب در نظر گرفته شده است. به ،وان یک امتیاز اضافی، به نظر می رسد که این خودروی ویژه تست کاین کوپه Hot Turbo GT باشد که به این م،ی است که 631 ، بخار یا احتمالاً بیشتر در زیر کاپوت وجود دارد.

ع، جاسوسی فیس لیفت پورشه کاین

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.