پورشه 911 فیس لیفت کانورتیبل با فاسیا و چراغ های جلو جدید

ما انتظار داریم اولین مدل از مدل های به روز شده 911 تا قبل از پایان سال معرفی شود. اگرچه، زمان دقیق هنوز یک راز است. انتظار نداشته باشید که همه آنها همزمان نمایش داده شوند. نسخه‌های با عملکرد بالا مانند توربو و GT3 احتمالاً دیرتر وارد بازار خواهند شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/662756/porsche-911-convertible-facelift-spy-p،tos/

نمای جلوی 911 دارای یک جفت میله متقاطع لاغر در هر طرف است. بخش مرکزی دارای یک جفت سنسور برای سیستم های مختلف کمک راننده است. برخی از نمونه‌های قبلی مدل به‌روزرس، شده دارای slats فعال هستند. مشخص نیست که آیا این ،صر ممکن است فقط برای تریم‌ها یا پیشرانه‌های خاصی باشد، که توضیح می‌دهد چرا آنها در این خودرو نیستند.

در داخل، 911 به روز شده از یک خوشه ابزار کاملا دیجیتال استفاده می کند. اگر مانند تنظیمات کاین جدید باشد، رانندگان می‌توانند بین حالت‌های مختلف نمایش، از جمله طرح‌بندی ک،یک پنج پاد پورشه، انتخاب کنند.

مانند بسیاری از خودروهای توسعه قبلی 911، این خودرو نیز از چرخ‌های نامن، استفاده می‌کند. آنهایی که در جلو هستند پره های Y شکل دارند. س، در پشت دارای 10 پره مستقیم است. روتورهای ترمز حفر شده نیز قابل مشاهده هستند.

911 همچنین دارای چراغ های جلو به روز شده است. این شامل یک ظاهر جدید برای چهار چراغ روشن در هر لامپ است. در یکی از این ع،‌ها می‌بینید که چراغ راهنما روشن است، زیرا نور به جای سفید کهربایی است.

10 ع، ها

ع، های جاسوسی فیس لیفت قابل تبدیل پورشه 911

در پشت، مهندسان لبه های بیرونی چراغ عقب را با نوار مشکی می پوشانند. سپر شامل نوک اگزوز ذوزنقه ای است و در هر کدام دو لوله دایره ای شکل مشاهده می شود. به نظر می رسد پنل بین آنها برای پنهان ، طرح نهایی در آن منطقه باشد.

آ،ین نگاه ما به پورشه 911 به روز شده، مدل به روز شده را با نمای جلو و چراغ های جلو جدیدش نشان می دهد. با نزدیک شدن به اولین نمایش، تیم توسعه به آرامی در حال حذف کامو هستند.

تغییرات پیشرانه هنوز یک راز است. افزایش ، بخار اغلب با نوسازی مدل این برند همراه است. پورشه تایید می‌کند که در طول اجرای به‌روزرس،‌شده 911، مدل هیب، که مدت‌ها در انتظارش بود، وارد بازار خواهد شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.