مرسدس-مایباخ EQS SUV 2024 با شکوه دو رنگ خود رونمایی شد

مانند تمام مدل‌های اخیر مایباخ، رنگ دو رنگ با نواری که با دست کشیده شده است موجود است. ستاره سه پر مرسدس جایگاه شایسته خود را بر روی کاپوت می گیرد، در حالی که یک جلوپنجره آبشاری در زیر اولین علامت از بسیاری از (بسیار) کلمات مایباخ قرار دارد. لو،ای کوچک Maybach ورودی های پایینی غیر کاربردی را می آرایند و الگوی Louis Vuitton را تزیین می کنند و دوباره در لامپ های پوکه ای متحرک ظاهر می شوند. طرح های دو چرخ – 21s استاندارد هستند، در حالی که 22s اختیاری هستند – طراحی سنتی مو،لاک مرسدس را تغییر داده و با شکوه به نظر می رسند. با کمال تعجب، چرخ‌های 23 اینچی در دسترس نیستند، زیرا قوس‌های چرخ EQS بسیار کوچک هستند.

مرسدس قیمت مایباخ EQS را که در کنار مدل استاندارد در کارخانه این خودروساز توسکالوزا، آلاباما ساخته خواهد شد، به اشتراک نمی گذارد، اما با توجه به اینکه قیمت GLS600 از 170000 دلار شروع می شود و بین 20000 تا 25000 دلار تفاوت قیمت بین GLS و معادل GQS وجود دارد. مدل های SUV، قیمت اولیه نزدیک به 200000 دلار در اینجا منطقی به نظر می رسد. فروش آمریکای شمالی باید در اوا، سال 2023 یا اوایل سال 2024 آغاز شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/662628/2024-mercedes-maybach-eqs-suv-revealed-official-debut/SUV مرسدس میباخ EQS680 2024

SUV مرسدس میباخ EQS680 2024

پس از عرضه شش محصول تمام الکتریکی EQ در حدود دو سال، می توان فکر کرد که شاید افراد خوب مرسدس بنز سزاوار کمی استراحت باشند. اما به جای کاهش سرعت، برند آلم، (به طور مجازی) سرعت خود را افزایش داد و نسخه‌هایی با نشان AMG از سدان‌های EQS و EQE را عرضه کرد. اکنون، ،ت مایباخ است، زیرا مرسدس تمرکز منحصر به فرد زیر برند فوق لو، خود را بر شاسی بلند EQS اعمال می کند.

33 ع، ها

مرسدس-مایباخ EQS680 SUV 2024 بازنگری عمیقاً مجلل از شاسی بلند استاندارد EQS است که از آ،ین خودروی سواری مایباخ، GLS600 170000 دلاری الهام گرفته است. با این حال، از برخی جهات، نسبتاً فرمولی به نظر می رسد. مرسدس مانند آن وسیله نقلیه، فاصله بین دو محور را به اندازه کافی به تنهایی رها می کند – در بدنه ای که از دماغه تا دم 201.7 اینچ است، 126.4 اینچ باقی می ماند.

SUV مرسدس میباخ EQS680 2024 SUV مرسدس میباخ EQS680 2024
SUV مرسدس میباخ EQS680 2024

قابلیت تنظیم بی پایان و مجهز به ماساژور ساق پا و شانه های گرم شونده (علاوه بر آرایه معمول گرمایش، تهویه، و ماساژ دادن) صندلی عقب سمت راست دارای یک عثم، بازشو نیز می باشد. یک کنسول مرکزی ثابت دو صندلی را ت،یم می‌کند، اما ک، اول عقب (s،) را انتخاب کنید، و کنسول بزرگ‌تر است و با طراحی پل شناور به کنسول وسط جلو متصل می‌شود.

SUV مرسدس میباخ EQS680 2024
SUV مرسدس میباخ EQS680 2024

البته برای سرنشینان Maybach EQS سیستم تعلیق بادی تغییر یافته از اهمیت بیشتری برخوردار است که از حالت رانندگی اختصاصی Maybach بهره می برد. به گفته مرسدس، حالت Maybach با جایگزینی تنظیمات Comfort، بر بهبود کیفیت سواری “به طور کامل” برای سرنشینان عقب تمرکز می کند. این شامل محدود ، حرکات بدن و تأثیر آنها بر روی صندلی‌های عقب و تنظیم یک “گره نوسان” برای کاهش دامنه هر گونه ضربه است.

SUV مرسدس میباخ EQS680 2024

دو گزینه چوب Manufaktur وجود دارد – توس قهوه ای و گردوی قهوه ای – و همچنین یک مشکی پیانوی لاکی که اگر سلیقه ندارید می تو،د انتخاب کنید. چوب ها گرم و زیبا هستند و کاملاً با چرم غنی مطابقت دارند. جزئیات در کابین به طور کلی خیره کننده است، با لهجه های ف،ی واقعی و آرم های Maybach بیشتر از آنچه که می تو،د یک چوب به آن تکان دهید. به طور جدی، من بیش از 30 در داخل و خارج شمردم.

صحبت از MBUX شد، سرنشینان صندلی جلو به Hyperscreen استاندارد دسترسی خواهند داشت که اکنون شامل پوسته های مخصوص Maybach می شود. این جزئیات دیجیتالی به خوبی با تغییرات مواد برای پرچمدار EQS ،یب می شود – چرم ناپا استاندارد است و در راستای پایداری، با استفاده از مواد بازیافتی و گیاهی (مانند دانه های قهوه) دباغی شده است. این فرآیند برای محیط زیست بهتر است و به گفته مرسدس، در مقایسه با چرم معمولی، حدود 100 پوند نمک در هر وسیله نقلیه صرفه جویی می کند.

در حالی که این کنسول یک بی،ه بصری چشمگیر را ارائه می دهد، از جمله یک لامپ گودال که آرم Maybach را بر روی فرش نشان می دهد، این کنسول همچنین دارای لیوان های گرم شونده، چهار پورت USB-C، دو پورت HDMI و یک محفظه برای یک تبلت است. و به طور طبیعی، فلوت شامپاین با روکش نقره و یخچال قابل جابجایی موجود است. متأسفانه، مرسدس یک بطری Veuve Clicquot برای آزمایش ظروف نوشیدنی برای ما نداشت. در همین حال، دو نمایشگر 11.6 اینچی روی پشتی صندلی‌های جلو قرار دارند و امکان دسترسی به مجموعه اطلاعات سرگرمی MBUX را فراهم می‌کنند.

طراحی کلی EQS بدون تغییر است (علیرغم آنچه که کانسپت وعده داده بود) اما جزئیات همان چیزی است که نشان Maybach مخفف آن است. هیچ کجا واضح تر از کابین نیست، جایی که مرسدس از ردیف سوم اختیاری رها شد و یک دیوار ثابت پشت دو صندلی عقب تاج و تخت اضافه کرد.

درمان Maybach فراتر از تغییرات مواد و س، است و در EQS، این به م،ای قدرت بیشتر از موتورهای الکتریکی دوقلو است. مجموع توان ،وجی تا 649 ، بخار و گشتاور 700 پوند فوت (در مقایسه با 536 ، بخار EQS580 و 633 پوند فوت) است که برای رساندن این قایق بادب، جاده‌ای به سرعت 60 در 4.1 ث،ه نسبتاً آرام کافی است. طرفداران مرسدس EQ متوجه خواهند شد که رقم قدرت با ،وجی استاندارد سدان AMG EQS ی،ان است. در همین حال، پیک شارژ 200 کیلوواتی DC با استاندارد EQS مطابقت دارد، در حالی که برد کلی 372 مایل (WLTP) است.

SUV مرسدس میباخ EQS680 2024
SUV مرسدس میباخ EQS680 2024

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.