کامیون زباله در حالی که به پایین تپه اسلیک می‌رود، سطل‌های زباله را کنار می‌کشد

با توجه به توضیحات ویدیو، شهر در شخم زدن این تپه بسیار شیب دار ش،ت خورده است که گفته می شود روزانه تصادفات متعددی را در پی داشته است. یک لایه نازک برف می‌تواند جاده‌ها را لغزنده کند یا تکه‌های یخ را پنهان کند و رانندگی را به تجربه‌ای با بند سفید تبدیل کند که نیاز به هوشیاری و مراقبت دارد، اما گاهی اوقات جاده‌ها خیلی لغزنده هستند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628726/garbage-truck-sideswipes-trash-cans-slick/

دسامبر با انفجار هوای زمست، که بخش اعظم ایالات متحده را پوشانده بود به پایان رسید. درست قبل از کریسمس، ریچلند، واشنگتن، گرد و غباری از برف دریافت کرد که به سختی بتن را پوشانده بود. با این حال، هر ،ی که برف را می‌شناسد، می‌داند که چقدر می‌تواند لطیف و خطرناک باشد، این همان چیزی است که یک کامیون ، هنگام سر خوردن به سمت پایین یک خیابان مس، کشف کرد.

به نظر می رسد که کامیون ، از کنترل خارج شده بود که ویدیو شروع می شود و همه چیز از آنجا به م،ای واقعی کلمه به سمت پایین می رود. ،مت پشتی کامیون به بیرون تاب می‌خورد و با سطل‌های ، برخورد می‌کرد که محتویات خود را بدون تشریفات روی زمین پخش می‌کرد.

ویدئو با توقف کامیون در کنار سطل ، عمودی، و یک نفر برای جمع آوری آن به پایان می رسد. قبل از اینکه ببینیم برای ، های پراکنده چه اتفاقی افتاد، تمام شد. برخورد آن را به همه جا پرتاب کرده بود و کامیون یک قوطی را به خانه بعدی در خیابان منتقل کرد.

سرسره ادامه یافت، از یک مسیر عبور و مرور و پ، از حاشیه، تقریباً به گروهی از تزئینات کریسمس منفجر شد. آنها را از دست داد، اما یک سطل ، ،بیده به سپر عقب کامیون با یک درخت برخورد کرد و آن را روی زمین صاف کرد. سپس راننده توانست دکل بزرگ را دوباره تحت کنترل درآورد، آن را صاف کرده و متوقف کند.

خوشبختانه در زمان حادثه هیچ خودروی دیگری در خیابان وجود نداشت. هنگامی که کامیون به طرفین می رفت، تمام جاده را پر می کرد و با هر ، دیگری در خیابان برخورد می کرد. این خوب است که راننده قبل از پایین آمدن سرسره را متوقف کرد، زیرا کامیون با شورلت کاماروی قرمز رنگی که در انتهای آن پارک شده بود برخورد می کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.