یادبود گوتلیب دایملر

ممکن است از نظر نسبت ساده باشد، اما خانه باغی که دایم، بیش از 125 سال پیش در آن کار خود را انجام می داد، روزی چیزی در مقیاس بزرگ را به وجود می آورد. در سال 1882 گوتلیب دایم، خانه باغ در محوطه ویلای خود را به یک کارگاه تبدیل کرد – پناهگاهی که در آن او و شریک و همکار مهندسی خود ویلهلم مایباخ می‌توانستند ایده‌های خود را پرورش دهند. طرح اصلی آنها توسعه یک سیستم محرک جه، متحرک برای وسایل نقلیه در زمین، آب و هوا بود. آنها شبانه روز در شدیدترین مخفیانه کار ،د تا این چشم انداز را تحقق بخشند. هنگامی که پلیس محلی برای بازدید شبانه از دو مهندس بازدید کرد، آنها فقط ابزار و قطعات موتور را یافتند نه پشته سکه های تقلبی که انتظار داشتند. دایم، و مایباخ رها شدند تا پروژه خود را بدون مزاحمت ادامه دهند و در سال 1883 شروع به توسعه اولین موتور چهار زمانه پرسرعت جهان ،د.

<،ndhub-paragraph-headline headline-tag="h2">

در مورد یادبود

این دو مخترع در سال 1885 به هدف خود رسیدند. توسعه موتور آزمایشی دوم، کوچکتر و س،تر از موتور اول – به اصطلاح ساعت پدربزرگ – الگویی برای بسیاری از موتورسازان بعدی شد. فقط دو ماه بعد گوتلیب دایم، و ویلهلم مایباخ موتور را روی یک کالسکه که مخصوصاً تبدیل شده بود نصب ،د. تولد اولین ماشین چهار چرخ بود.


منبع: https://www.mercedes-benz.com/en/art-and-culture/museum/gottlieb-daimler-memorial/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.