2024 Mini Countryman با دقت بر اساس تیزرهای اخیر ارائه شده است

Mini هفته گذشته تصاویر تیزر اولیه نسل بعدی کانتریمن را منتشر کرد و می د،م که این مدل در نوامبر 2023 به تولید می رسد. برای دیدن شکوه کامل آن تا آن زمان نباید منتظر بم،م، اما هنوز تاریخ عرضه ای اعلام نشده است. تا زم، که این اتفاق نیفتد، یک جفت رندر جدید پیش‌نمایش دقیقی از کراس اوور کامپکت این خودروساز بریت،ایی ارائه می‌دهد.


منبع: https://www.motor1.com/news/661678/2024-mini-countryman-rendered/به نظر ما، این کراس اوور بسیار خوب به نظر می رسد. زم، که مینی از کانسپت Aceman رونمایی کرد، کمی نگران بودیم، اما با کانتریمن، انتظار داریم که خودروساز همه چیز را ساده‌تر نگه دارد و از فرمول اثبات شده مدل پیروی کند. در حالی که ممکن است از نظر ابعاد نسبت به مدل قبلی خود نسبتاً بدون تغییر به نظر برسد، مدل جدید 5.12 اینچ (13 سانتی متر) بلندتر و طول کل 174.4 اینچ (442.9 سانتی متر) خواهد بود. ارتفاع نیز نزدیک به 2.36 اینچ (6.0 سانتی متر) به 63.5 اینچ (161.3 سانتی متر) افزایش می یابد.

در زیر پوست، کانتریمن الکتریکی از پلت فرم FAAR با BMW iX1 مش، است. تا کنون ما فقط در مورد گزینه باتری 64.7 کیلووات ساعتی می د،م که انتظار می رود برای حدود 280 مایل (450 کیلومتر) برد در تست WLTP اروپا کافی باشد. بسته باتری کوچکتر 54 کیلووات ساعتی نیز احتمالاً در دسترس خواهد بود. برای مدل‌های احتراقی، واحدهای 1.5 و 2.0 لیتری توربو گازی با نوعی برق‌رس، هیب، ملایم بخشی از خط تولید هستند.

با تصاویر تیزر، که نمونه اولیه کانتریمن 2024 استتار شده را نشان می دهد، مینی بسیاری از طراحی مدل را پنهان کرده است، اما دوستان ما در Kolesa.ru برای رونمایی از استایل عجیب و غریب این کراس اوور، تمام لباس‌های مبدل را کنار زد. البته، این تصاویر رسمی نیستند، به این م،ی که ممکن است بین آنچه در زیر به تصویر کشیده شده است و محصول نهایی تفاوت هایی وجود داشته باشد، اما در کل، این همان چیزی است که زبان طراحی کلی کانتریمن باید باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.