حکاکی روی چوب فورد F-450 Super Duty دارای آینه های تاشو، پله درب عقب است

فورد تکمیل‌شده شبیه بازسازی خیره‌کننده و وفادار به واقعیت است. کامیون دقیق نمونه ای از این است که چگونه جامعه خودروسازی بسیار فراتر از مدل ها و مدل هایی است که مشتریان می توانند در نمایندگی ها پیدا کنند.


منبع: https://www.motor1.com/news/615053/ford-super-duty-wood-carving/

مانند سایر سازه های چوبی در این کانال، F-450 Super Duty Limited جزئیات بالایی دارد. دارای چندین قطعه کاربردی مانند باز و بسته شدن درب عقب، درهای کار و کاپوت باز می شود. با این حال، این همه چیز نیست، زیرا درب عقب دارای پله کشویی درب عقب فورد است. حتی شامل دسته نیز می شود. سایر جزئیات شامل تخته های قابل افزایش و آینه های تاشو است. در حالی که این کامیون مانند سایر ساخت ها فاقد فضای داخلی است، دارای سانروف پانوراما کاربردی و برف پاک کن های متحرک شیشه جلو است.

لمس های کوچکی مانند نشان برجسته گلگیر جلو F-450 و آرم های 4×4 در کنار تخت ها به تکمیل ساخت چوبی کمک می کند. حتی در ،مت پایینی درب های جلو، “6.7L Power Stroke” نوشته شده است. تزیینات نقره ای، قرمز و نارنجی به ،وان ،اصر روشنایی کامیون، از جمله چراغ های خطر روی گلگیرهای کشیده و سقف، عمل می کنند. یک بریدگی برای درب سوخت وجود دارد و کامیون دارای سنسورهای پارک روی سپر است.

26 ع، ها

فورد F-450 Super Duty یک پیکاپ جدی است. بزرگ و قدرتمند است و به شکل چوبی مسحورکننده است. یک ویدیوی جدید از کانال یوتیوب Woodworking Art روند ایجاد تبدیل چندین بلوک چوب به حکاکی مینیاتوری و بسیار دقیق را نشان می دهد.

این فرآیند با برش چند بلوک چوب به شکل‌های مبهم مانند کامیون آغاز می‌شود. کناره های پیکاپ ابتدا به هم می رسند و کابین و کنار تخت به ،وان پایه کار می کنند. به آهستگی، چوب بریده می‌شود و قطعه قطعه‌های مختلف شروع به نمایش همتایان واقعی خود در خودرو می‌کنند.

Ford Super Duty Front 3/4 2022

فرآیند مونتاژ زم، شروع می شود که تمام قطعات بریده شوند. ابتدا شاسی در کنار هم قرار می گیرد و سپس سیستم تعلیق عملکردی. در مرحله بعد، شاسی و کابین قبل از اینکه تخت وصل شود و چرخ‌ها به کامیون محکم شوند، با هم ازدواج می‌کنند – هر شش تای آن‌ها، زیرا این F-450 دارای چهار چرخ در محور عقب است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.