بازگشت تویوتا لندکروزر به آمریکا همچنان ممکن است اتفاق بیفتد

در حالی که ما بدون ج، زم، مشخصی از بازگشت نهایی لندکروزر به بازار ایالات متحده مانده ایم، شنیدن اینکه تویوتا درهای خود را به روی این احتمال نمی بندد، همچنان برای طرفداران امیدوار آرامش بخش است.

تویوتا لندکروزر یک پلاک نمادی است که از محبوبیت جه، فراتر رفته است. با این حال، ایالات متحده آ،ین نسخه خود را از دست می دهد و تویوتا آمریکای شمالی سال گذشته به دلایل نامشخص این شاسی بلند سایز کامل را از محدوده خودرو حذف کرد.

به گفته جک هالیس، معاون اجرایی فروش تویوتا موتور آمریکای شمالی، این در نهایت می تواند تغییر کند.

تویوتا لندکروز 300 چند رسانه ای

تویوتا لندکروزر 300 از زمان معرفی خود در سال گذشته مورد استقبال جه، قرار گرفته است. تقاضا از نمودارها خارج شده است، به طوری که تویوتا مجبور شد برای لیست انتظار طول، عذرخواهی کند، که تایید شده است که تا چهار سال تمدید می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/624896/toyota-land-cruiser-us-return/

در مصاحبه با روند موتور، Hollis تأیید می کند که این شرکت احتمالاً لندکروزر جدید را به ایالات متحده می آورد که نشانه بازگشت SUV افسانه ای است.

مطمئناً، هنوز هم می‌تو،د نسخه لو،‌تر را در قالب ل،وس LX دریافت کنید، که در بررسی‌های ما امتیاز بالایی دریافت کرد. تویوتا سکویا 2023 مقرون به صرفه تر نیز می تواند گزینه شما باشد، که اکنون بر اساس پلت فرم TNGA مشابه لندکروز 300، توندرا و ل،وس LX است. اما اگر لندکروزر تمام عیار و تمام میراثی را که با این پلاک ارائه می شود می خواهید، متأسفانه، دیگر امکان پذیر نیست.

خواهیم دید که آیا تویوتا آمریکای شمالی در نهایت J300 را تا چند سال دیگر وارد سواحل ایالات متحده خواهد کرد یا خیر. در حال حاضر، تنها کاری که می تو،م انجام دهیم این است که با بقیه دنیا منتظر بم،م.

با این حال، هنوز امید خود را از دست ندهید. هالیس تایید نکرد که این اتفاق در آینده قابل پیش بینی رخ خواهد داد و گفت که “هنوز راه دور است.”

هالیس گفت: “آیا ما هرگز؟ من می گویم به احتمال زیاد بله.” روند موتور.

207 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.