Genesis GV60 2023 اولین ورودی بدون کلید تشخیص چهره در جهان را دریافت کرد

،س GV60 اولین خودروی الکتریکی اختصاصی این برند لو، است. ما این فرصت را داشتیم که آن را در سپتامبر امسال آزمایش کنیم و از عملکرد، فضای داخلی خیره کننده و فناوری شارژ سریع آن شگفت زده شدیم. برای مدل سال 2023 در بازار اروپا، این کراس اوور برقی در قالب ویژگی‌های بیومتریک جدید، از جمله اولین فناوری تشخیص چهره در جهان برای شروع موتور بدون کلید موتور در یک خودروی تولیدی، پیشرفت فناوری دریافت می‌کند.

3 ع، ها

اگر این فناوری برای شما آشنا به نظر می رسد – احتمالاً به این دلیل است که یک ویژگی بسیار مشابه اکنون در تلفن های هوشمند بسیار محبوب است و میلیون ها کاربر در سراسر جهان روزانه از آن استفاده می کنند. ،س معتقد است که کاربرد آن در GV60 برای فعالیت‌های خارج از منزل مانند شنا، کوهنوردی و دویدن ایده‌آل است که در طی آن حمل کلید فیزیکی راحت نیست.

با این حال، در حال حاضر، به نظر می رسد که این فناوری تنها در GV60 2023 برای بازار اروپا در دسترس خواهد بود. این برند کره‌ای می‌گوید این کراس اوور لو، الکتریکی در حال حاضر برای سفارش‌ها در بازارهای خاصی در سراسر قاره، از جمله بریت،ا که GV60 در ک،‌های Premium، Sport و Sport Plus فروخته می‌شود، در دسترس است. در همین حال، در ایالات متحده، کراس اوور EV در دو نسخه موجود است – GV60 Advance پایه با AWD استاندارد و برد 248 مایلی و GV60 Performance با قدرت 429 ، بخار.


منبع: https://www.motor1.com/news/626326/2023-genesis-gv60-face-recognition-keyless/

برای برخی، این فناوری احتمالاً کمی بیش از حد ترسناک و گیج کننده به نظر می رسد. با این حال، ،س می‌گوید استفاده از این سیستم آسان است و یک نشانگر LED روی ستون B وجود دارد که وضعیت خودرو را به تصویر می‌کشد و هر زمان که سیستم فعال شود تأیید می‌کند. این خودروساز همچنین تضمین می کند که هیچ داده بیومتریک هرگز از راه دور خارج از HMI خودرو بارگذاری و ذخیره نمی شود.

،س GV60 2023 با فناوری تشخیص چهره

به‌اصطلاح عملکرد Face Connect به مشتریان این امکان را می‌دهد که با استفاده از صورت خود قفل خودرو خود را باز کرده و به لطف حسگر تشخیص چهره با کنترل‌کننده پردازش تصویر با یادگیری عمیق، دسترسی داشته باشند. شما فقط باید یک بار با کلید فیزیکی به خودرو دسترسی داشته باشید و نمایه خود را برای تشخیص چهره تنظیم کنید – تمام قفل‌ها، باز ، قفل‌ها و استارت‌های موتور در آینده می‌توانند کاملاً بدون نیاز به کلید فیزیکی انجام شوند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.