ساعت Rolls-Royce Corniche با یخ خشک تمیز می شود

رو،رویس از دهه 1970 تا سال 2002 از نام Corniche برای کانورتیبل های خود استفاده می کرد. این ویدیو یکی از آ،ین نمونه های نسل جدید را نشان می دهد که جزئیات کاملی دارد. ماشین در واقع روند را به خوبی شروع می کند، اما تمیزکننده پیشرفت ها را در سراسر کلیپ برجسته می کند. نتیجه یک دراپی ،ر است که با سقف پایین برای سفر دریایی آماده است.

این نسخه از رو،رویس کورنیش تنها از سال 2000 تا 2002 در دسترس بود. قدرت از موتور 6.75 لیتری توربوشارژ V8 با قدرت 325 ، بخار (242 کیلووات) و 544 پوند فوت (738 نیوتن متر) گشتاور تامین می شد. یک گیر،س چهار سرعته اتوماتیک قدرت را به چرخ های عقب منتقل می کند.

بعد از شستشوی ماشین، کورنیش اصلاح رنگ را انجام می دهد. پولیش رنگ آبی تیره را نمایان می کند و باعث می شود خودرو دوباره جدید به نظر برسد.

محفظه موتور توجه مشابهی به جزئیات دارد تا آن را بی عیب و نقص کند.

رو،رویس اسپکتر EV جانشین م،وی Wraith خواهد بود. تاکنون، این شرکت در مورد امکان نسخه قابل تبدیل که نقشی مشابه Dawn را ایفا کند، سکوت کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/628178/rolls-royce-corniche-deep-clean-video/

در مارس 2022، رو،رویس از توقف تولید کوپه Wraith و داون کانورتیبل خبر داد. دفترهای سفارش قبلاً بسته شده بودند. Torsten Müller-Otvös، مدیرعامل شرکت، ،ن زد که واحدهای نهایی در اوایل سال 2023 کارخانه را ، خواهند کرد.

کابین رو،رویس مملو از روکش های چوبی صیقلی و چرم مرغوب است. همه اینها هم جلب توجه می کند. تمیز ، اثاثه یا لوازم داخلی بیشتر وقت را می گیرد. این فرآیند روشنایی را به ماده سفید باز می گرداند. با گذشت سالها کمی زرد شده بود.

این فرآیند با استفاده از یخ خشک برای تمیز ، اجزای زیر بدنه شروع می شود. مالک می‌خواهد خودرو تا حد امکان اصلی باقی بماند، بنابراین تمیز ، روی بهبود آنچه در آنجا وجود دارد متمرکز است. حتی لوله‌های اگزوز و صدا خفه کن‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرند، اگرچه تصور اینکه ،ی به تمیزی این منطقه توجه داشته باشد سخت است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.