فراری F40 با کیت عریض بدنه قبل از عرضه در سالن خودرو توکیو معرفی شد

ویدیوی تبلیغاتی Liberty Walk (جاسازی‌شده در بالا) نشان می‌دهد که این شرکت چیزی بیش از این F40 برای سالن خودرو توکیو دارد. یک مزدا مخفی با موتور دوار صیقلی وجود دارد. یک Lexus LX 600 اصلاح شده، لامبورگینی Murcielago و یک نیسان مخفی بخشی از خط تولید این نمایشگاه هستند. این شرکت با Playboy روی پروژه ای نیز کار می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628173/ferrari-f40-liberty-walk-wide،y-kit/

با توجه به نادر بودن و جمع آوری این مدل، تصور اینکه ،ی کیت بدنه را برای فراری F40 در سال 2023 نصب کند، سخت است. با این حال، تیونر ژاپنی Liberty Walk دقیقاً چنین ساخته ای را در 13 ژانویه در سالن خودرو توکیو به نمایش می گذارد. این شرکت قبلاً تصاویری از ظاهر این ابرخودروی اصلاح شده ارائه کرده است.

در زیر طراحی ،‌ای، F40 دارای یک توربو دوقلو 2.9 لیتری V6 بود. قدرت کارخانه 471 ، بخار (351.5 کیلووات) و 426 پوند فوت (577 نیوتن متر) گشتاور. گیر،س پنج سرعته دستی تنها جعبه دنده موجود بود.

F40 در سال 1987 برای بزرگداشت 40 سال تجارت فراری در آن زمان رونمایی شد. معلوم شد که این مدل نهایی با اطلاعات قابل توجهی از انزو فراری قبل از مرگ نجیب زاده خودرو در اوت 1988 است.

Liberty Walk قبلاً سایتی برای فروش این کیت بدن دارد. در این زمان صفحه قیمت را به ،وان “پرسش” فهرست می کند. مشخص نیست که آیا این خودرو در سالن خودرو توکیو تغییرات بیشتری در ،مت داخلی یا پیشرانه خواهد داشت یا خیر.

بال بزرگ F40 یک ،صر اضافی در بالای خود به دست می آورد. دیفیوزر لیبرتی واک در کنار ،وجی اگزوز اصلی بیضی شکل قرار گرفته است.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

کیت بدنه شامل یک کلاه جلوی جدید، مجرای روکش، پوشش نور، رکاب‌های جانبی اسپلیتر، بال عقب، دیفیوزر و گلگیرهای پهن‌تر برای F40 است. طراحی اصلاح شده یک دهانه بزرگ به کاپوت فراری اضافه می کند و یک مجرای NACA را در مرکز قرار می دهد، به جای دو عدد از آنها در طرح اصلی. کاناردها در گوشه و کنار هستند. چراغ های جلو پاپ آپ از بین رفته اند.

7 ع، ها

کیت بدنه فراری F40 توسط لیبرتی واک

علاوه بر این، لیبرتی واک ارتفاع سواری را کاهش می دهد تا چرخ ها به طور کامل چاه ها را پر کنند و خودرو عملاً زمین را ،اش می دهد. این ظاهری چشم نواز است، اما عدم فاصله از زمین باعث می شود رانندگی در جاده در واقع چالش برانگیز به نظر برسد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.