Mercedes-AMG One Tackle The Track را از نمای سوم شخص تماشا کنید

نیروبخش AMG One یک موتور 1.6 لیتری V6 توربوشارژ مشتق شده از فرمول یک است که با چهار موتور الکتریکی جفت شده است. کل ،وجی سیستم 1049 ، بخار (782 کیلووات) است. می تواند این ابرخودرو را تنها در 2.9 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برساند. دویدن تا 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) 7.0 ث،ه طول می کشد و به سرعت 219 مایل در ساعت (352 کیلومتر در ساعت) می رسد.

بازی‌های مسابقه‌ای به بازیکنان دیدگاه‌های جدیدی می‌دهند که همیشه در دنیای واقعی در دسترس رانندگان نیست. نمای سوم شخص پشت خودرو یکی از اصلی ترین ژانرها است که به مسابقه دهندگان دید وسیع تری از مسیر و رقبای خود می دهد. یک ویدیوی جدید این چشم انداز را بازسازی می کند و دوربینی را از پشت مرسدس-AMG One آویزان می کند. این نمای پشتی خیره کننده سوپراسپرت را برجسته می کند و اگزوز خشن آن را به تصویر می کشد.

این وسیله نقلیه در طول توسعه خود با موانع متعددی روبرو شد که راه اندازی آن را به تاخیر انداخت. اروپا استانداردهای انتشار سخت گیرانه تری را وضع کرد، ا،اماتی که توسعه One را تغییر داد. استانداردهای سخت‌گیرانه‌تر یورو 6، خودروساز را مجبور کرد تا فیلتر ذرات بنزین را به موتور اضافه کند که می‌توانست بر ،وجی آن تأثیر بگذارد. خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و به این سوپراسپرت اجازه داد تا در عین رعایت مقررات جدید، بیش از 1000 ، بخار قدرت ارائه دهد.

مرسدس اولین بار One را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 معرفی کرد و آن را Project One نامید. تا ژوئن سال 2022 بود که نسخه تولیدی آن بالا،ه از بین رفت و تحویل به مشتریان از ماه گذشته آغاز شد. تولید در ماه آگوست در کارخانه AMG در کاونتری، ،ستان، با بیش از 50 نفر در مونتاژ آن آغاز شد. AMG با Multimatic همکاری کرد تا یک کارخانه سفارشی برای این ابرخودرو بسازد. صاحبان آن را در دفتر مرکزی AMG Affalterbach، آلمان تحویل می گیرند.

مشخص نیست که اولین AMG One متعلق به چه ،ی است، اما نام‌های معروفی که شایعه می‌شوند کم نیستند. این خودروساز قصد دارد تنها 275 نمونه از وان را تولید کند که گفته می شود افرادی مانند لوئیس همیلتون، مارک والبرگ و م، خوشبین در لیست برای دریافت یک نمونه قرار دارند. با رسیدن این ابرخودرو به مشتریان، احتمالاً در ماه‌های آینده شاهد تعداد بیشتری از AMG One در دنیای واقعی خواهیم بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/650339/mercedes-amg-one-track-third-person/

3 ع، ها

تحویل مرسدس AMG One آغاز شد

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.