لامبورگینی کانتاچ 1982 که پس از 20 سال کشف شد، تاریخچه شگفت انگیزی دارد

یک نگاه سریع به رجیستری duPont سایر مدل‌های ک،یک Countach را نشان می‌دهد که با قیمت کمتری به فروش می‌رسند، اما این “یافته انبار” مطمئناً تاریخ خاصی دارد. اطلاعات بیشتر و ع، ها در Driver Source از طریق لینک زیر موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/666386/lamborghini-countach-uncovered-after-20-years-fascinating-history/لامبورگینی LP500S 1982

8 ع، ها

مشخص نیست که Countach در حال حاضر در شرایط دویدن/رانندگی است یا خیر. در این فهرست آمده است که موتور 4.8 لیتری V12 در سال 1985 اصلاح شد و کاربراتورهای اصلی وبر را با سیستم تزریق سوخت جایگزین کرد تا ا،امات آلایندگی کالیفرنیا را برآورده کند. کربوهیدرات های اصلی مدت هاست که از بین رفته اند، اما Countach با بال نمادین خود که هرگز نصب نشده است عرضه می شود. کیت ابزار، ،تیک زاپاس، و انبوهی از مدارک نیز شامل می شود.

ما تردید داریم که این Lamborghini Countach LP500 S مدل 1982 را یک انبار پیدا کنیم، زیرا نه در انبار نگهداری می شد و نه ،وماً در زمان گم شده بود. گفته می‌شود، برای بیش از دو دهه در انبار طول،‌مدت در کالیفرنیای ج،ی باقی مانده بود، ظاهراً کشف نشده بود و در انتظار بازسازی بود که هرگز اتفاق نیفتاد. اکنون در شرایط “همانطور که کشف شده” با قیمت 695000 دلار به فروش می رسد، اما به گفته فروشنده فروشنده Driver Source، این فقط یک Countach قدیمی دیگر نیست.

طرفداران لامبورگینی سال 1982 را به ،وان اولین سال برای مدل قدرتمندتر LP500 S به رسمیت می شناسند، اما این Countach سفید خاص به ،وان یکی از مدل های قدرتمند ذکر شده است. اولین LP500 S از همه آنها. راننده آزمایشی لامبورگینی، والنتینو بالبونی ظاهراً چندین ویژگی ساخت اولیه موجود در این لامبو را تأیید کرده است، از جمله گلگیرهای LP400 S، چرخ‌های منیزیم Campagnolo و قطعات دیگر. علاوه بر این، درایور سورس اسنادی را ذکر می کند که تاریخچه خودرو را به ،وان خودروی واقعی نمایش می دهد که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو 1982 معرفی شد. همچنین گزارش شده است که این خودرو در بروشورهای لامبورگینی برای تبلیغات LP500 S جدید استفاده شده است.

این باعث می‌شود این Countach در دنیای لامبورگینی خاص شود، اما این پایان داستان نیست. کاغذبازی تاریخچه مالکیت را از زمان جدید فهرست می کند، ابتدا به ،یدار در ایتالیا می رسد که آن را به آلمان و سپس به ایالات متحده ارسال می کند، جایی که کارلوس کاوازو گیتاریست گروه راک دهه 80 Quiet Riot آن را دید. او Countach را در سال 1985 ،ید و به مدت 15 سال از رانندگی با آن لذت برد و ا،ریت 41100 مایلی را که در حال حاضر روی کیلومترشمار نشان می‌دهد به دست آورد. اسناد نشان می‌دهد که این خودرو در اوا، سال 2001 به خودروهای اسپرت اروپایی فرانکو کشیده شده و در آنجا به انبار رفته است. و همان جا ماندگار شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.