آموزش اتوکد – دوره جامع کاملا رایگان برای مهندسین، معماران و دانشجویان Civilfun

طراحی های دو بعدی و سه بعدی این مزیت را برای شما فراهم میکنند تا طرح مورد نظر را از زوایای مختلفی مشاهده کنید. اتوکد برای شما امکان گرفتن خروجی با فرمت های مختلف را فراهم میکند. اتوکد به شما امکان ذخیره سازی طرح با کمترین حجم و بیشترین کیفیت را فراهم میکند. اتوکد امکان مدیریت لایه های مختلف نقشه ها را برای شما فراهم میکند. اتوکد به شما امکان بهره مندی از پسوند DWG را میدهد. اتوکد قابلیت سازگاری با چند پسوند را دارد. دوره یادگیری اتوکد در سطوح مختلفی دارد و از مقدماتی و پیشرفته می باشد. علاوه بر این موضوعات شما عزیزان در این پکیج نرم افزار اتوکد رو به صورت جامع و از صفر تا صد آموزش میبینین.

دو راه ساده برای تنظیم سریع ارتفاع در AutoCAD MEP وجود دارد.

معماری: نرم ازفار اتوکد دارای قابلیت سه بعدی سازی را نیز دارا است و همین امر موجب شده تا طراحان بتوانند به راحتی اشیای داخل ساختمان را بصورت سه بعدی نمایش دهند. با کمک برنامه اتوکد میتوان انواع طرح های دو بعدی مسطح و یا طرح های سه بعدی و عمق دار را ایجاد کرده و جزییات طرح را به دقت مشاهده کرد. برای انجام طراحی هایی مانند: طراحی صنعتی که به دقت بالایی نیاز دارند، استفاده از اتوکد بسیار کارامد خواهد بود چرا که در اینگونه از طراحی ها با جا به جا شدن حتی یکی میلی متر، کل قطعه با مشکل مواجه نمی شود.

با استفاده از اتوکد میتوان انواع چارت ها و دیاگرام ها را ترسیم نمود. از این مدل برای کنترل مناسب روی سطوح خم به منظور دستکاری و انالیز را مورد استفاده قرار میگیرد. برای اجرای یک گزارش از طریق فرمت فایل، در پنجرهی Report، روی دکمهی Format کلیک و فایل .SET را انتخاب کنید. قابلیت طراحی در محیط های دو بعدی و سه بعدی نیز از دیگر مزیت های این نرم افزار به شمار میرود. در طراحی انواع مدل های دو بعدی و سه بعدی کمک میکند. ابتدا بهتر است بدانید یک مدل سه بعدی ترکیبی از تکنولوژی ها می باشد که میتوانید هر یک را به دیگری تبدیل نمایید.

دانلود فیلم آموزش اتوکد مقدماتی ۲۰۱۶ به نحوه نقشه کشی و نوشتن متن و شماره گذاری و حاشیه نویسی و نحوه کار با ابزارهای اندازه گیری به شکل ساده و مقدماتی برای اموزش autocad افراد مبتدی میپردازد. کاربران با دانلود رایگان آموزش اتوکد ۲۰۱۸ از وب سایت آموزشگاه فنی حرفهای آریا تهران میتوانند تمامی ابزارها و کاربردهای این نرم افزار که کمی قبلتر به آنها اشاره شد را به خوبی یاد گرفته و مهارتهای لازمه را کسب کنند. کار می کند. کاربران می توانند ترسیم کنند، ویرایش انجام دهند و کامنت بگذارند. اتوکد سریع ترین نرم افزار در ترسیمات دو بعدی است و دستیاری مناسب برای نرم افزاز رویت به منظور انجام پروژه های فاز ۲ میباشد که آموزش رویت را نیز میتوانید به سادگی از سایت ویویدویژوال نهیه کنید.

آموزش اتوکد دوبعدی

با توجه به تمامی مطالب ذکر شده و رشد روزافزون صنعت ساختمان و استفاده از فرآیند طراحی فاز دو در اجرای پروژه ای ساختمانی تصمیم گرفتیم پکیجی رو برای شما عزیزان تهیه کنیم که در تمامی این زمینه ها در نرم افزار اتوکد و طراحی فاز دو از شما یک حرفه ای تمام عیار بسازیم. در کنار این ها میتونین با استفاده از آموزش های اتوکد سه بعدی پروژه ها و مواردی رو که نیاز دارین در اتوکد به صورت سه بعدی مدلسزی کنین و خروجی های دو بعدی هم از فایل های سه بعدی تهیه کنین. اتوکد این امکان را برای شما فراهم میکند تا در صورت بروز مشکل در روند طراحی به راحتی آن را تغییر دهید و یا اصلاح نمایید. ابتدا شما باید UCS خود را تغییر دهید تا با شیب سقف سازگار شود. این نرمافزار به مهندسان این امکان را میدهد تا بتوانند ایدههای ذهنی خود را پیادهسازی کرده و با کمک ابزار ترسیم آزاد سهبعدی، به طراحی و مستندسازی هوشمند محصولات خود بپردازند.

چرا که انسان تمایل دارد با زبانی که آن را می داند فکر کند. اتوکد این قابلیت را دارد را که بتوانید در آن یک کتابخانه ایجاد کنید و طرح و شکل های مد نظر را در آن قرار دهید. این نرم افزار به استفاده کنندگان این امکان را میدهد تا بتوانند انواع طرح های دیجیتالی دو بعدی و سه بعدی را به سرعت و به آسانی ترسیم و ویرایش نمایند. این کتابخانه ها قابلیت استفاده مجدد را دارند و به این ترتیب در روند طراحی شما سرعت میبخشند. با استفاده از نرم افزار اتوکد میتوان اتواع طرح ها را تجزیه و تحلیل نمود.

اتوکد به شما امکان بهره مندی از پسوند DWG را میدهد.

با پکیج آموزش جامع طراحی و ترسیمات اجرایی (کَد پلاس) در خدمت شما عزیزان هستم. از جذابیت های این پکیج این هست که شما تویین موشن هم یاد خواهید گرفت. این کتاب از آن جهت حائز اهمیت است که هم به مباحث دو بعدی و هم به مباحث سه بعدی نرم افزار اتوکد پرداخته است و به خوبی این موارد را آموزش داده است. مطمئناً گزینه های بیشتری نسبت به آنچه در این مقاله توضیح داده ایم وجود دارند. دو راه ساده برای تنظیم سریع ارتفاع در AutoCAD MEP وجود دارد. نرم افزار اتوکد یکی از راه حل های پیشرو برای ایجاد و مدیریت داده های مکانی است و استفاده از آن در نقشه برداری کاربرد بسیار زیادی دارد. احتمالا بیشتر دانشجویان در رشته های معماری، برق و الکترونیک، مکانیک، عمران، راه سازی، شهرسازی، جغرافیا و …

سلام به همگی. مهرداد عزیزی هستم.

چرا که مزیت های بسیاری را در اختیار دانشجویان این رشته ها قرار میدهد. چرا آدرس سایت مربوط به آموزش آنلاین نه از طریق پیام نه از طریق ایمیل و نه هیچ روش دیگه اعلام نشد؟ سلام خرید پستی چرا قبول نمیکنه؟ سلام به همگی. مهرداد عزیزی هستم. تعداد کمتر فراگیران در جلسات تدریس خصوصی و نیمه خصوصی اتوکد باعث میشود، آموزش با کیفیت بهتری انجام شود که یادگیری اتوکد نیز به تبع آن بهتر صورت میگیرد. ابتدا سطح فراگیر توسط استاد مجرب اتوکد سنجیده می شود و باتوجه به آن آموزشگاه تعداد ساعت اصلی مورد نیاز برای تدریس خصوصی اتوکد را مشخص می کند و هزینه کلاس خصوصی اتوکد تعیین می گردد، که در صورت نیاز کارآموز نیز می تواند تعداد ساعت بیشتری برای رفع مشکل و …

وقتی استاد در کار خودش حرفه ای است شما را در تعداد جلسات کمتری به نتیجه می رساند و هزینه بیشتر جبران می گردد. گذراندن دوره اتوکد برای علاقه مندان بسیار جذاب است و میتوانند چیزهای زیادی از این دوره فرابگیرند که بسیار کاربردی است. ثبت نام آنلاین نقشه کشی و اتوکد: نرم افزار اتوکد چیست و چه کاربردی دارد؟ البته کاربرد اتوکد در عمران و رشتههای مهندسی خلاصه نمیشود و تمامی رشتههای مهندسی را شامل میشود. در حال حاضر در کشور، رشتههای مهندسی عمران، معماری، مهندسی ساخت و تولید و مکانیک از این نرم افزار استفاده میکنند. در زمان های قدیم طراحی ها با استفاده از دست انجام میشد که طبیعتا وقت گیر و سخت بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.