یکی دیگر از تویوتا FJ Cruiser Final Edition ظاهر می شود که به 1000 دستگاه محدود شده است.

نسخه نهایی تویوتا FJ Cruiser 2023 نامیده می شود، مدل های تولیدی نهایی تنها به 1000 دستگاه محدود می شوند. تصاویر رسمی از این مدل محدود فاش نشده است، اما تمام آن واحدهایی که قرار است تولید شوند، مشابه FJ Cruiser Final Edition هستند که در سال 2017 در ژاپن عرضه شد (گا،ی بالا را ببینید).

هیچ چیز متفاوتی در زیر کاپوت این مدل نسخه ویژه وجود ندارد. این آفرود همچنان از یک موتور 4.0 لیتری V6 بنزینی بهره می برد که 270 ، بخار قدرت (201 کیلووات) و 280 پوند فوت (380 نیوتن متر) را به هر دو محور جلو و عقب می رساند. البته این خودرو با کنترل کشش فعال (A-TRAC)، کنترل ،یدن، کنترل پایداری خودرو (VSC) با کلید خاموش و یک دیفرانسیل عقب قفل کننده الکترونیکی عرضه می شود.

اکنون پایان کار FJ Cruiser خاورمیانه نزدیک است زیرا عبداللطیف جمیل موتورز، توزیع کننده مجاز خودروهای تویوتا در ،ستان سعودی از سال 1955، راه اندازی آ،ین سال از FJ Cruiser را همزمان با پایان تولید در دسامبر 2022.

7 ع، ها

تویوتا FJ کروزر احتمالاً یکی از ماندگارترین نام‌ها در جهان است – و ما در مورد چند بار به پایان تولید خود صحبت می‌کنیم. در سال 2014، آفرود س، رترو در ایالات متحده متوقف شد، در حالی که ژاپن پایان تولید خود را در سال 2017 به همراه نسخه نهایی اعلام کرد. با این حال، تویوتا به فروش و ساخت این مدل در خاورمیانه، به ویژه در پادشاهی ،ستان سعودی ادامه می دهد.

تویوتا FJ کروزر نسخه نهایی 2023 قرار است در سه ماهه چهارم سال 2022 تحویل شود. قیمت مدل نسخه محدود اعلام نشده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/613748/fj-cruiser-final-edition-middle-east/تویوتا FJ کروزر نسخه نهایی

به این ترتیب، FJ Cruiser Final Edition 2023 برای ،ستان سعودی با تریم های بیرونی و داخلی بژ تک رنگ عرضه می شود، چندین ،صر سیاه شده در خارج از جمله جلوپنجره، سپرها، آینه های بیرونی، دستگیره های در و یدکی وجود خواهد داشت. روکش ،تیک همچنین یک نشان با شماره منحصر به فرد برای برجسته ، انحصار آن وجود خواهد داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.