BMW Neue Klasse با نیروی هیدروژن در حال حاضر در حال کار است

4 ع، ها

گولدنر تاکید کرد که BMW هنوز در مراحل اولیه پروژه است و به دنبال راه حل هوشمندانه بسته بندی است.

گولدنر توضیح داد وبلاگ خودکار در مورد راه حل بسته بندی مخازن هیدروژن، توضیح می دهد که برنامه این است که مخازن کوچکتری در کنار یکدیگر قرار گیرند که فضای بسته باتری خودروهای الکتریکی را اشغال کنند. این رویکرد انعطاف پذیری بیشتری را از نظر تعداد مخازن مورد نیاز برای مدل های مختلف خودرو امکان پذیر می کند.

از آنجایی که ب ام و با Neue Kl،e شروع به کار کرده است، محافظت از پلت فرم در آینده مقرون به صرفه تر و کارآمدتر است، به خصوص اگر هیدروژن از ابتدا در ذهن باشد. این امر به BMW اجازه می‌دهد تا انعطاف‌پذیر باقی بماند و برای کشف فن‌آوری‌های جدید در صورت وقوع باز باشد.

رندر سدان ک، جدید BMW توسط Motor1

ایده مدل های مبتنی بر Neue Kl،e با هیدروژن الکتریک هنوز ثابت نشده است، اما به نظر می رسد که Guldner نسبت به پتانسیل این فناوری خوش بین است. او این پروژه را هیجان انگیزترین پروژه ای خواند که در 25 سال کار خود در BMW روی آن کار کرده است و مطمئن است که این شرکت همچنان مرزهای نوآوری را در سال های آینده پیش خواهد برد.


منبع: https://www.motor1.com/news/654696/bmw-neue-kl،e-hydrogen-electric/

معماری جدید بی‌ام‌و به نام پلت‌فرم Neue Kl،e در راه است، که مبنایی برای طیف جدید خودروهای الکتریکی (EVs) این شرکت خواهد بود که قرار است در سال 2025 عرضه شود. که آن را با نیروی هیدروژن سازگار می کند.

یورگن گولدنر، مدیر کل این برنامه گفت وبلاگ خودکار که BMW در حال کار بر روی این است که بتواند هیدروژن را در پلت فرم Neue Kl،e ادغام کند. با این حال، او گفت که تا سال 2025 آماده نخواهد شد و برنامه این است که آن را برای خودروهای بزرگتر در دسترس قرار دهد. پس از همه، تایید شده است که اولین مدل مبتنی بر بی‌ام‌و Neue Kl،e یک سدان خواهد بود و یک SUV جمع و جور به دنبال آن خواهد بود، بنابراین ج، زم، منطقی است.

همانطور که گولدنر اشاره کرد، بقیه زیرساخت ها، مانند موتور، در حال حاضر در خودرو هستند، بنابراین تنها موضوع پیدا ، طراحی و محل من، برای مخازن هیدروژن است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.