ECD دوقلو Land Rover Defender 90 Restomods را برای بهترین دوستان می سازد

هر دو ریستومود از یک رنگ بیرونی سبز پوسته تخم مرغ ،ویک استفاده می کنند که با سقف بوم مشکی جفت شده است. بیشتر گیج کننده هر ،ی که به آنها نگاه می کند چرخ های 16 اینچی سیاه و سفید با مهره های همسان است. ECD چرخ‌ها را در ،تیک‌های همه‌جانبه BFGoodrich می‌پیچد. در بالا، دو لندرور دارای چهار نورافکن LED در بالای رول قفس سیاه خود هستند.

این شباهت ها به ،مت موتور و شاسی نیز تعبیر می شود. هر دو شاسی بلند دارای یک موتور LS3 V8 از جنرال موتورز هستند که با یک گیر،س شش سرعته اتوماتیک جفت می شود. از دیگر شباهت های زیر بدنه می توان به سیستم تعلیق بادی ECD، ترمز EBC و سیستم اگزوز دوگانه Borla اشاره کرد.

دو دوست صمیمی، ECD Automotive Design را برای ساخت یک جفت SUV با سقف نرم Land Rover Defender 90 سفارش دادند. این دو از بیرون ی،ان هستند و به سختی می توان آنها را از هم تشخیص داد، اما وقتی به کابین آنها نگاه می کنید از هم جدا می شوند. یکی Project 67 نام دارد و دیگری Project Flamingo نام دارد.

20 ع، ها

در داخل پروژه 67، ECD یک فرمان Momo Prototipo نصب کرد. متخصص بازار پس از فروش آن و صندلی‌ها را که دارای یک دوخت افقی هستند، با چرم Cadence Moon Rock پیچیده. در پشت، Project 67 خود را با دو نیمکت رو به داخل متمایز می کند. وجه تمایز بیشتر این Defender ،وجی 110 ولتی، شارژر بی سیم و تهویه مطبوع عقب برای راحتی بیشتر مسافران است.

Land Rover Defender 90 Restomod Twins By ECD

اسکات وا،، یکی از بنیانگذاران ECD، گفت: این دو شاسی بلند «گستره وسیعی از گزینه‌هایی را که مشتریان ما می‌توانند برای ساخت کامیون رویایی خود انتخاب کنند، به نمایش می‌گذارند». خاص ، این لندروورها این واقعیت است که هر ساخت ECD سفارشی Defender منحصر به فرد است. این شرکت به مشتری دیگری اجازه تکرار آن را نخواهد داد و جفت لندرور او را به نمادی منحصر به فرد از دوستی تبدیل می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/626458/land-rover-defender-90-restomods/Project Flamingo تفاوت‌های خود را دارد، که نمای داخلی آن با چرم Cadence Lentil ساخته شده است. راننده یک فرمان Nardi Challenge را که در همان چرم پیچیده شده است، کنترل می کند. در عقب، لندرور فقط یک نیمکت رو به داخل دارد. روبه‌روی صندلی‌های پرشی رو به داخل قرار می‌گیرد و آن را بیشتر از خواهر و برادرش متمایز می‌کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.