Ford Fumbles Fuel Fire Fix، Feds Find

Ford Fumbles Fuel Fire Fix، Feds Find

فورد از نظر فراخوان بهترین سال را سپری نمی کند. اکنون، اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها در حال سرمایه گذاری این خودروساز است. با این حال، این در مورد یک مشکل احتمالی وسیله نقلیه نیست. تحقیقات مربوط به راه حل پیشنهادی فورد برای یک مشکل است.

در 8 مارس، فورد شماره فراخوان 23S16 (شماره فراخوان NHTSA 24V-187) را به دلیل نشت احتمالی سوخت صادر کرد. فرار از مدل 2022 و Bronco Sports از 2022 تا 2023 تحت فراخو، قرار می گیرند که در مجموع 42652 خودرو را پوشش می دهد. این خودروساز می گوید که یک انژکتور سوخت در مدل هایی که از موتور 1.5 لیتری سه سیلندر اکوبوست استفاده می کنند می تواند ، بخورد. اگر این اتفاق بیفتد، نشت سوخت ممکن است در سر ایجاد شود و به طور بالقوه باعث آتش سوزی شود. اسناد موجود در ایالت NHTSA فورد از پنج آتش سوزی در محفظه موتور و 14 تعویض گارانتی انژکتورهای معیوب آگاه است.

2023 Ford Bronco Sport Diamond Black Diamond Package Off-Road نمای جلو

5 ع، ها

با توجه به ماهیت مشکل، ممکن است فکر کنیم که راه حل ساده بازرسی و تعویض انژکتورهای سوخت است. اما این بخشی از برنامه فعلی فورد نیست. در عوض، فراخوان 23S16 موارد زیر را بیان می کند:

“فروشندگان نرم افزار کنترل موتور را به روز می کنند تا شامل تشخیص نشت انژکتور سوخت و نصب لوله تخلیه به صورت رایگان باشد. انتظار می رود نامه های اطلاع رس، مالک در آوریل 2024 پست شود. مالکان می توانند با خدمات مشتری فورد با شماره 1-866-436-7332 تماس بگیرند. “

اسناد اضافی در NHTSA توضیحات مفصل تری را ارائه می دهد:

“یک نرم افزار به روز شده کنترل موتور برای تشخیص افت فشار در ریل سوخت نصب خواهد شد، پیام های خوشه ابزار را به مشتری برای جستجوی خدمات، فراخو، استراتژی پمپ سوخت فشار بالا را غیرفعال کنید، توان ،وجی موتور را کاهش دهید و دمای منابع احتراق احتمالی در محفظه موتور را کاهش دهید.

یک لوله تخلیه نیز نصب خواهد شد تا سوخت از سوراخ تخلیه سرسیلندر، دور از سطوحی که ممکن است باعث احتراق شوند، به زمین زیر خودرو تخلیه شود.”

اکنون، فدرال‌رزروها می‌پرسند که آیا خودروساز اقدامات کافی برای رسیدگی به آن انجام می‌دهد، می‌تواند وضعیت بسیار خطرناکی باشد. NHTSA Action Number RQ24008 در 11 آوریل افتتاح شد و فراخوان فوق الذکر را شناسایی کرد و اعلام کرد که نیازی به تعویض انژکتورهای سوخت ، خورده ندارد. این اطلاعیه با گفتن این جمله به پایان می‌رسد که «ODI در حال باز ، درخواست فراخوان (RQ) برای ارزیابی کفایت و پیامدهای ایمنی راه حل توصیف‌شده در فراخوان 24V-187 است».

فراخوان فورد اقداماتی را برای کمک به جلوگیری از آتش سوزی در صورت وقوع نشتی انجام می دهد، اما در وهله اول به جلوگیری از نشت اشاره ای نمی کند. علاوه بر این، فراخوان به طور خاص به لوله تخلیه اشاره دارد که سوخت را “به زمین زیر خودرو” هدایت می کند، که ممکن است از نظر محیطی باعث ایجاد ابروها شود یا خیر.

ما با فورد تماس گرفتیم تا در مورد فراخوان و تحقیقات NHTSA نظر بدهیم. اگر اطلاعات بیشتری در دسترس باشد، پست را به‌روزرس، می‌کنیم.

منبع: https://www.motor1.com/news/715946/ford-fuel-leak-recall-under-investigation/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.