IRS می‌گوید فورد اسکیپ و کادیلاک لیریک خودروهای شاسی بلند نیستند

مطالعه کنید وب سایت IRS و اطلاعات زیادی در مورد اعتبار مالیاتی، از جمله لیستی از وسایل نقلیه که می توانند واجد شرایط باشند، پیدا خواهید کرد. IRS همچنین محدودیت های قابل اجرا MSRP را برای هر مدل فهرست می کند، که به راحتی نشان می دهد که چگونه فدرال رزرو آنها را دسته بندی می کند. نباید تعجب کنید که یک جیپ گرند چروکی 4xe یک SUV است، یک فورد F-150 لایتنینگ یک کامیون است و یک نیسان لیف، اوم، دیگر.

در بیشتر موارد، طبقه بندی ها واقعا مهم نیستند، اما پس از آن شما کادیلاک Lyriq را دارید. به ،وان یک SUV صورتحساب می شود. شکل کلی و ارتفاع سواری بالاتری از یک SUV دارد. اما IRS آن را یک SUV نمی‌داند و به همین دلیل مشمول محدودیت MSRP 55000 دلاری می‌شود. در همین حال، Lyriq از 60,000 دلار شروع می‌شود و آن را از کاهش مالیاتی نه چندان مهم در مورد چیزی که به نظر فنی می‌آید، مستثنی می‌کند. واضح است که کادیلاک از این موضوع چندان راضی نیست. سخنگوی شرکت گفت رویترز نگر، ها در مورد طبقه بندی خودروها به ،انه داری ایالات متحده منتقل شده است.

این موضوع اخیراً با اعتبار مالیاتی 7500 دلاری خودروهای برقی جدید برای سال 2023 آشکار شد که در برخی از وسایل نقلیه الکتریکی و هیب، موجود است. البته، محدودیت‌ها اعمال می‌شوند و مهم‌تر این است که آیا شما یک SUV، کامیون، ون یا وسیله نقلیه «سایر» رانده می‌شوید. به این دلیل که SUV ها و موارد مشابه باید MSRP 80000 دلار یا کمتر برای واجد شرایط بودن داشته باشند. در همین حال، سایرین محدودیت MSRP 55000 دلاری بسیار کمتری دارند.

اما در برخی از مدل‌هایی که باید بی‌م،ا باشند، همه چیز آنقدرها هم ساده نیست. Ford Escape PHEV با وجود اینکه تقریباً در نظر همه یک شاسی بلند است، با محدودیت کمتر 55000 دلاری فهرست شده است. Lincoln Corsair نیز در نظر گرفته شده است دیگراما کرایس، پاسیفیکا محدودیت 80000 دلاری شاسی بلند دارد. VW ID.4 به گفته عمو سام در هر دو دنیا زندگی می کند، بسته به اینکه آیا به سیستم چهار چرخ متحرک مجهز است یا خیر. حتی عجیب‌تر تسلا مدل Y است که به ،وان یک SUV با صندلی هفت سرنشین طبقه‌بندی می‌شود. دیگر در تریم پنج نفره

از جمله نگر، ها این واقعیت است که آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده – یکی دیگر از نهادهای رسمی ایالات متحده – Lyriq را به ،وان یک SUV طبقه بندی می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/630221/irs-ford-escape-cadillac-lyriq-not-suvs/

9 ع، ها

کادیلاک Lyriq First Drive 2023

در اعماق خدمات درآمد داخلی (IRS) طبقه‌بندی‌های خودروهای عجیبی وجود دارد. به طور خلاصه، ،ت ایالات متحده ممکن است نسبت به Ford Escape یا Cadillac Lyriq شما احساسی مشابه شما نداشته باشد. و اگر می خواهید یک Lyriq ب،ید، این می تواند یک تمایز پرهزینه باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.