Land Rover Defender از طراحی ECD Automotive یک ضرب و شتم کامل است

یک موتور V8 سوپرشارژ GM Performance LT4 قدرت را برای غلبه بر قله های پوشیده از برف یا مناظر وسیع بیاب، به کار می گیرد. در ساخت‌های دیگر ECD، LT4 650 ، بخار قدرت تولید می‌کند که به این جانوران توانایی رسیدن از 0 به 60 مایل در ساعت در حدود 5.0 ث،ه را می‌دهد. کالیبرهای ترمز مشکی برمبو در این ،‌ها حکمفرماست و سیستم تعلیق ECD Air Ride برجستگی‌های زمین را صاف می‌کند.

اما چیزی که آن را متمایز می کند رنگ آن است. از قفسه سقف تا لبه های آن همه سیاه است. هر سطح و هر قطعه سخت افزاری به رنگ مشکی سانتورینی است که ظاهر براق کلاه ایمنی دارث ویدر را به آن بخشیده است. در شخص، باید به اندازه خیره شدن به ورطه یا گودال روح ب،بوب سیاه باشد.

ECD قیمتی ارائه نکرده است، اما این سطح از Mayhem ارزان نیست. قیمت Defender 110 سفارشی شده از 224995 دلار شروع می شود و از آنجا بالاتر می رود. اگر موتور V8 مورد استفاده شما نیست، ECD همچنان شما را تحت پوشش قرار می دهد. اگر Mayhem الکتریکی بیشتر مورد توجه شما باشد، شرکت برای شما یک Defender با موتور تسلا خواهد ساخت.


منبع: https://www.motor1.com/news/640599/ecd-automotive-designs-menacing-defender/

به گفته تام هامبل، یکی از بنیانگذاران ECD، Mayem منع، کننده یک ساخت معمولی Land Rover Defender 110 است. او می‌گوید کاملاً مدرن شده است و آن را «دیو خارج از جاده» می‌نامد که برای مق، با هر مانعی ساخته شده است. با قضاوت از روی چرخ‌های 20 اینچی پوشیده شده با ،تیک‌های 33 اینچی BF Goodrich All-Terrain و ،یبی از صفحه‌های لغزنده و سپر جلو با روکش داخلی، غیرقابل توقف به نظر می‌رسد، یا حداقل آماده برای از بین بردن برخی مشکلات است.

در داخل، فرمان MOMO Nero تمام گیج های آمریکایی را در بر می گیرد. چهار صندلی مسابقه‌ای با گرمکن Corbeau Reclining باعث راحتی سرنشینان در دو ردیف اول می‌شوند. در پشت، جا برای چهار نفر دیگر در صندلی‌های نیمکت رو به داخل وجود دارد. مانند نمای بیرونی، فضای داخلی کاملاً مشکی است، از صندلی‌های مشکی الماس دوخته شده، پانل‌های درها و حتی رنگ‌های مشکی چوب ساج.

ECD Automotive Design در بازسازی لندرور و ایجاد ساختمان های لو، سفارشی تخصص دارد. این خلاقیت‌ها که با امکانات مدرن و موتورهای قدرتمند ارتقا یافته‌اند، بی‌رحمانه‌ای متمدن هستند که قادر به تسلط بر هر زمینی هستند. به همین دلیل است که وقتی این شرکت نام یکی از ساخته‌های خود را Project Mayhem می‌گذارد، شما را وادار می‌کند بایستید و متوجه شوید.

لندروور دیفندر 110 ECD

13 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.