جیپ برای رانگلر، گلادیاتور «تزلزل مرگ» تسویه حساب ارائه می‌کند

مشکل Death Wobble برای سال‌ها خاری در چشم جیپ بوده است، با حوادث قبلی که منجر به شکایت دسته جمعی در سال 2019 شد. این شرکت همچنین در سال 2019 یک مشکل را صادر کرد و دمپر/تثبیت‌کننده فرمان را رایگان تعویض کرد. حل و فصل پیشنهادی راه حلی را برای صاحبان جیپ متاثر و گامی در جهت رفع مشکل ارائه می دهد.

در پایان، حل و فصل پیشنهادی خبر خوبی برای دارندگان جیپ است که مشکل Death Wobble را تجربه کرده‌اند. تمدید گارانتی و بازپرداخت احتمالی گامی مثبت در جهت حل مشکل دیرینه و ایجاد آرامش خاطر برای دارندگان جیپ است.


منبع: https://www.motor1.com/news/640604/jeep-settlement-wrangler-gladiator-death-wobble/

11 ع، ها

جیپ ر،ر 2020 ارتفاع بالا

تحت حل و فصل پیشنهادی به دست آمده توسط مطبوعات آزاد دیترویتجیپ پوشش گارانتی را تا 8 سال یا 90000 مایل تمدید می کند تا “تمام قطعات و نیروی کار مورد نیاز برای تعویض دمپر سیستم تعلیق جلوی ،اب” را شامل شود. این افزایش قابل توجهی نسبت به ضمانت محدود استاندارد است که معمولاً سه سال یا 36000 مایل طول می کشد.

علیرغم توافق، جیپ هر گونه مسئولیت یا تخلف را رد می کند. موافقتنامه پیشنهادی منوط به تایید دادگاه است. یکی از نمایندگان Stellantis گفت مطبوعات آزاد دیترویت که شرکت در مورد دعاوی فعال اظهار نظر نمی کند.

جیپ به دارندگان برخی از مدل‌های ر،ر 2018-2020 و گلادیاتور 2020 که مشکلی به نام «تز،ل مرگ» را تجربه کرده‌اند، تسویه حساب ارائه می‌کند. این موضوع که با ،زش شدید در ،مت جلوی خودرو مشخص می‌شود، سال‌ها باعث ناامیدی و نگر، مالکان جیپ شده است.

علاوه بر تمدید گارانتی، جیپ برای مالک، که قبلاً هزینه تعمیرات مربوط به دمپر سیستم تعلیق جلو را پرداخت کرده اند، بازپرداخت نیز ارائه می دهد. این افراد می توانند درخواست بازپرداخت را از طریق وب سایت شرکت.

FCA US، بازوی ایالات متحده Stellantis، که مالک برند جیپ است، همچنین هزینه های وکالت شاکیان در دعوای دسته جمعی را پوشش می دهد. این مبلغ به 3.95 میلیون دلار محدود شده است و 4000 دلار اضافی به هر یک از شش نماینده ک، تعلق می گیرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.