Porsche Taycan Sport Turismo Refresh Spied که شبیه یک واگن شیک است

ع، های جاسوسی Porsche Taycan Sport Turismo Refresh

Taycan Turbo S در حال حاضر یک عملکرد قوی است. این مدل در حال حاضر با زمان 7 دقیقه و 33.3 ث،ه رکورد تولید خودروهای الکتریکی در اطراف پیست نوربرگ رینگ نوردشلایف را در اختیار دارد.

این ع، ها به ما اجازه دیدن داخل تایکان را نمی دهند. با قضاوت در مورد ارتقاء مدل های اخیر این برند، ممکن است تغییراتی در تابلو برق وجود داشته باشد. با این حال، ما انتظار اصلاحات اساسی در طراحی را نداریم.

در نمایه (مقایسه زیر را ببینید)، به نظر می رسد که به روز شده فقط تغییرات جزئی داشته باشد. رکاب های کناری پایین در مدل جدید کمی ضخیم تر به نظر می رسند.

Porsche Taycan GTS Sport Turismo 2022

تغییرات در پشت نیز به همین ترتیب جزئی هستند، حداقل در این خودروی توسعه. به نظر می رسد چراغ های عقب در لبه های بیرونی کمی ضخیم تر هستند.

همچنین یک هود اصلاح‌شده وجود دارد که چین‌های طراحی فعلی را از دست می‌دهد. علاوه بر این، چراغ های جلو به جای قرار دادن آنها در ناسل های کوچک، اکنون با دماغه همسطح هستند. نوارهای نور بخش بالایی و پایینی چراغ های روشنایی را به هم متصل می کنند.

Porsche Taycan GTS Sport Turismo 2022
پورشه آینده ای برقی دارد. پس از اینکه اخیراً آینده EV 718 Boxster را دیدیم، این فرصت را داریم که به‌روزرس، آتی Taycan Sport Turismo را ببینیم.

ع، های جاسوسی Porsche Taycan Sport Turismo Refresh
این واگن تایکان دارای سپر جلوی مخفی است. تنها ،متی که در آنجا قابل مشاهده است، سنسورهای سیستم کمک راننده است. به نظر می رسد استایل به روز شده شامل یک ت،یم کننده اصلاح شده است.

به نظر می رسد تصاویر جاسوسی اخیر پورشه را در حال آزمایش یک نسخه GT از تایکان نشان می دهد که احتمالاً پرچمدار جدید در خط تولید خواهد بود. این اسپلیتر جلوی بزرگی دارد اما تغییرات دیگری را که در این خودروی توسعه‌دهنده اسپرت توریزمو مشاهده می‌کنیم، در دماغه ندارد. این خودرو همچنین دارای ترمزهای کربن سرامیکی، چرخ هایی با طراحی جذاب و بال ثابت در عرشه عقب است.

به نظر می رسد که Boxster الکتریکی در تصاویر جاسوسی اخیر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. استتار بسیار بیشتری می پوشد و پنل های بدنه به خوبی قرار نمی گیرند. به گفته پورشه، مدل جدید تا سال 2025 وارد بازار نمی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/620786/porsche-taycan-sport-turismo-refresh-spy-s،ts/ع، های جاسوسی Porsche Taycan Sport Turismo Refresh

14 ع، ها

تغییرات پیشرانه نیز یک راز است. به طور کلی، پورشه بهبودهای کوچکی در قدرت در هنگام تازه ، مدل ها دارد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.