Zeekr X EV Spied در حال آماده شدن برای ورود به اروپا


Zeekr X یک کراس اوور الکتریکی از برندی است که متعلق به گروه جیلی چین است، که همچنین برندهایی مانند ولوو، پولستار، لوتوس و چندین محصول دیگر را کنترل می‌کند. این خودروی الکتریکی قبلاً در چین عرضه شده بود، اما این خودروساز در حال کار بر روی عرضه آن در اروپا بوده است. این ع،‌های جاسوسی یکی از آزمایش‌ها را در دریاچه‌ای یخ زده در سوئد ثبت کرد.

در حالی که این Zeekr X از بدنه استتار شده استفاده می کند، بخش های قابل مشاهده از بدن طراحی از نزدیک با نسخه چینی مطابقت دارد. به نظر نمی رسد که این شرکت قصد دارد تغییراتی در طراحی مدل اروپایی ایجاد کند.

ع، های جاسوسی Zeekr X

11 ع، ها

Zeekr X دارای دماغه ای متمایز با چراغ های زاویه دار روی کاپوت است. چراغ‌های جلوی اصلی در زیر آن‌ها در ناحیه‌ای قرار دارند که انتظار می‌رود دهانه‌های جلوپنجره را در خودروهای احتراقی پیدا کنیم. پرده های هوا در دو طرف بیرونی قرار دارند و یک ورودی ذوزنقه ای شکل در ،مت پایینی قرار دارد.

نمای بیرونی سه چهارم جلویی Zeekr X 2023

10 ع، ها

در نمایه، X دارای یک خط کمربند است که در عقب بالا می رود. از برخی زوایا، می‌تو،د چین شدیدی را مشاهده کنید که به صورت مورب از درهای جلوی پایینی تا ،مت بالایی عقب کشیده شده است.

دم گرد است و چراغ های عقب با عرض کامل وجود دارد.

این ع، های جاسوسی شامل نگاهی به داخل کابین نیست. گا،ی نسخه بازار چین نیز فاقد ع، های داخلی است.

Zeekr X در بازار چین 175.2 اینچ (4450 میلی متر) طول، 72.3 اینچ (1836 میلی متر) عرض و 61.9 اینچ (1572 میلی متر) ارتفاع دارد. این ارقام مشابه تویوتا کرولا کراس 2022 است که 175.6 اینچ (4460 میلی متر) طول، 71.9 اینچ (1826 میلی متر) عرض و 64.8 اینچ (1646 میلی متر) ارتفاع دارد.

Zeekr X بر روی معماری تجربه پایدار Geely سوار می شود. زم، که این برند این مدل را در چین معرفی کرد، تنها اطلاعات مبهم مربوط به قوای محرکه را ارائه کرد. این مدل قادر است در حدود 4.0 ث،ه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد.

Zeekr X در سه ماهه دوم سال 2023 در چین عرضه خواهد شد. بعداً، این برند آن را با بازارهایی مانند نروژ، هلند و سوئد به اروپا خواهد آورد.


منبع: https://www.motor1.com/news/655530/zeekr-x-ev-spy-p،tos/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.