Zenvo هایپرکار هیبریدی Aurora V12 را با حداکثر سرعت بیش از 249 مایل در ساعت معرفی کرد

Aurora از موتور 6.0 لیتری V12 توئین توربو استفاده خواهد کرد. ،یداران می توانند یک نوع تور را انتخاب کنند که یک گرند توری متمرکز بر جاده با حدا،ر سرعت بیش از 249 مایل در ساعت (400 کیلومتر در ساعت) خواهد بود. نسخه Agil بدنه تهاجمی‌تری خواهد داشت و تیونینگ متمرکز بر مسیر دارد.

Zenvo Aurora ابرخودروی هیب، آینده برند دانمارکی با موتور V12 است که اکنون در حال انتشار است. رونمایی در ماه اوت است. این خودروساز تنها قصد دارد 100 دستگاه از آنها بسازد و 30 درصد از تولید در نظر گرفته شده در حال حاضر رزرو شده است.

Zenvo TSR-GT 2023 Zenvo TSR-GT (تصویر بالا) آ،ین خودروی جدید این برند بود. این نسخه داغتر از TSR-S قبلی بود. این یکی روی کاهش درگ برای دستیابی به حدا،ر سرعت بیشتر تمرکز داشت. این تغییرات شامل بال عقب بلندتر و دیسک های هوا بر روی چرخ ها بود. موتور 5.8 لیتری V8 با سوپرشارژ دوقلو، 1360 ، بخار قدرت تولید می کند که حدا،ر سرعت محدود الکترونیکی آن 263 مایل در ساعت است. Zenvo قصد داشت تنها سه مدل از این مدل ها را تولید کند که تحویل آنها از سه ماهه سوم سال 2023 آغاز می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/657173/zenvo-aurora-v12-hypercar-teaser/

این شرکت می گوید که “مشارکت های تجاری با مشخصات بالا” به ،وان بخشی از این پروژه وجود دارد. Zenvo جزئیات بیشتری را در مورد این موضوع نزدیک به معرفی مدل فاش خواهد کرد. این خودروساز Aurora را تایید خواهد کرد تا بتواند این خودرو را در سراسر جهان بفروشد.

“این ماشین از شور و اشتیاق موجود در خانواده Zenvo آمده است و بسیار با اخلاق ما “لبخند در هر مایل” مطابقت دارد. ینس سوردراپ، مدیر بازرگ، Zenvo و رئیس هیئت مدیره گفت: سال 2023 واقعاً سال هیجان انگیزی خواهد بود.

Zenvo گیر،س خود را با یک واحد هیب، یکپارچه برای Aurora خواهد ساخت. شاسی از اجزای فیبر کربنی برای مونوکوک و فریم های فرعی تشکیل شده است.

طبق گزارش قبلی، این موتور دارای دو توربوشارژر الکتریکی خواهد بود. گفته می شود که تنها ،وجی موتور 1200 ، بخار خواهد بود و موتور الکتریکی سیستم هیب، این رقم را به 1800 ، بخار افزایش می دهد.

4 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.