دو شرکت میشیگان به دلیل تخلفات دیگر مجاز به واردات خودرو نیستند

در حالی که لغو وضعیت واردکننده ثبت شده آنها، این شرکت ها را از واردات قانونی خودرو از طریق این برنامه باز می دارد، اما آنها را از مسئولیت آنها برای اطمینان از ایمنی خودروهایی که قبلاً از طریق این برنامه وارد کرده اند سلب نمی کند.

NHTSA از نزدیک با و، امور خارجه میشیگان و گمرکات و حفاظت مرزی ایالات متحده برای تحقیق در مورد این شرکت ها و انجام اقدامات لازم همکاری کرد. و، امور خارجه میشیگان کمک های اساسی به تحقیقات از جمله حمایت بازرسان مید، خود ارائه کرد، در حالی که گمرکات و حفاظت مرزی ایالات متحده از لغو آن مطلع شدند.


منبع: https://www.motor1.com/news/657703/two-michigan-auto-importers-registration-revoked-nhtsa/

به ،وان واردکنندگان ثبت شده قبلی، بیسبی ایمپورتینگ و واردکننده خودرو مترو همچنان موظفند به مالکان اطلاع دهند و نقص های مربوط به ایمنی و عدم انطباق خودروهای وارد شده را برطرف کنند. این بدان م،است که آنها باید اقداماتی را برای رفع هرگونه مشکل ایمنی در مورد خودروهایی که وارد کرده‌اند انجام دهند، که می‌تواند شامل فراخوان یا تعمیر باشد.

NHTSA به دو واردکننده ثبت شده از میشیگان، Bisbee Importing و Metro Auto Importer اطلاع داده است که دیگر مجاز به واردات قانونی خودرو به ایالات متحده از طریق برنامه ثبت شده واردکننده نخواهند بود. به گفته این آژانس، لغو این لغو به دلیل “نقض جدی و سیستماتیک ا،امات ایمنی فدرال” است.

NHTSA همچنین گفت که این دو شرکت آگاهانه گواهینامه‌های انطباق نادرست و گمراه‌کننده را برای خودروهای وارداتی از کانادا ارائه کرده‌اند و همچنین مکرراً بسته‌های انطباق مورد نیاز را ارائه نکرده‌اند. این مسائل مربوط به انطباق چندین سال طول کشید و حداقل 29000 وسیله نقلیه برای Bisbee و 2900 وسیله نقلیه برای Metro Auto Importer تحت تأثیر قرار گرفت.

آن کارلسون، مدیر اجرایی NHTSA، گفت: «واردکنندگان ثبت‌شده در موقعیت‌های مورد اعتماد عمومی هستند. “این شرکت ها مسئولیت دارند اطمینان حاصل کنند که وسایل نقلیه ای که وارد کشور می کنند تمام استانداردهای ایمنی ایالات متحده را برآورده می کنند و خطرات غیرمنطقی برای دیگران در جاده ایجاد نمی کنند. زم، که واردکنندگان ثبت نام شده از این اعتماد سوء استفاده کنند، NHTSA برای محافظت از مردم آمریکا اقدام خواهد کرد.”

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.